با رای سهامداران مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران ابقا شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متعاقب برگزاری مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده این بانک در تاریخ ٢٢ دی ماه امسال و انتخاب اعضای حقوقی هیأت مدیره بانک صادرات ایران آقایان مهندس محمدرضا پیشرو، قربان دانیالی، محمدرضا عرفانی، روحا... خدا رحمی و محمدحسین فتحعلیزاده به عنوان نمایندگان و هیأت مدیره از سوی اشخاص حقوقی معرفی شدند.
براساس این گزارش طی رأیگیری بهعمل آمده محمدرضا پیشرو به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره و قربان دانیالی به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شدند. همچنین محمدرضا عرفانی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و روح ا... خدا رحمی و محمدحسین فتحعلیزاده به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب گردیدند و با این رخداد ترکیب هیأت مدیره بانک صادرات ایران بدون تغییر باقی ماند که این امر حاکی از ثبات در تیم مدیریتی این بانک میباشد.
شایان ذکر است اعضای هیات مدیره این بانک به علت ارتقاء ارتباطات درون و برون سازمانی، تقویت و افزایش همبستگی و همدلی در بین کارکنان و تعامل سازنده و مطلوب با بیرون از سازمان و زمینه ارتقا و بهبود شاخص های مالی را فراهم و دستاوردهای ارزشمندی را که برای جامعه ، مشتریان و سهامداران موثر بوده است را کسب کنند. امروزه این بانک توانسته است ضمن کسب رتبه برتر در زمینه شفافیت صورت های مالی در بورس، با افزایش ٦/٢ برابری میزان سرمایه که در واقع دارایی‌ سهامداران خویش را نیز ٦/٢ برابر کرده و به بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور از لحاظ میزان سرمایه تبدیل شد که این امر ارائه خدمات گسترده به فعالان اقتصادی و ایفای نقش مؤثرتر در عرصه اقتصادی کشور را نوید می‌دهد.
گفتنی است این بانک در یکسال اخیر موفق به دریافت تندیس، نشان برتر، لوح و گواهینامه اجلاس سران و مدیران عالیرتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT)، دریافت تندیس و گواهینامه کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award)  از سوی انجمن مدیریت فرانسه در ژنو سویس،کسب نشان مدیریت مدرن در صنعت بانکداری، نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری (TBA) از سوی اتحادیه اروپا شده است.

کد خبر 27672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =