۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

وزیر جهاد کشاورزی به منظور شرکت در سی و دومین نشست کنفرانس سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا روز سه شنبه 6 اسفندماه سال جاری عازم ایتالیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به منظور شرکت در سی و دومین نشست کنفرانس سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا روز سه شنبه 6 اسفندماه سال جاری عازم ایتالیا می شود.

وزیر جهادکشاورزی در این سفر ضمن شرکت در این کنفرانس منطقه ای و اعلام مواضع ایران در زمینه توسعه همکاری با کشورهای منطقه، با مدیر کل فائو و همتایان شرکت کننده در این اجلاس نیز ملاقات و گفتگو خواهد کرد.

همچنین در این سفر بازدید از صنایع تولید بذر، تولیدات دامی و ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی کشور ایتالیا از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به رم خواهد بود. تبیین ظرفیت های مختلف بخش کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و تشویق سرمایه گذاران اروپایی و ایتالیایی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشورمان و ایجاد زمینه برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی ایران به ایتالیا از دیگر اهداف این سفر اعلام شده است.

سی و دومین کنفرانس فائو در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا روزهای 5 تا 9 اسفند در ایتالیا برگزار و موضوعات مهم منطقه از جمله وضعیت غذا و کشاورزی، کمبود آب، توجه به بخش کشاورزی خانوادگی و نقش زنان در بخش کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی و سایر موضوعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 27743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =