۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان مركزي تعاون روستايي در جلسه معاونين ، مديران ستادي و روساي سازمان جهاد كشاورزي سراسركشور اين وزارت از تشكيل اتاق گفت وگو با تشكل هاي كشاورزي كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت جهادكشاورزي، حسين صفايي در اين جلسه اعلام كرد: از اولويت هاي سازمان تعاون روستايي، انسجام بخشي و متشكل كردن جامعه كشاورزي است و در اين ارتباط توسعه و تقويت فرهنگ گفت وگو ميان توليد كنندگان ،صاحبان سرمايه و صنايع و تشكل هاي كشاورزي مي تواند براي تحقق اين رويكرد مفيد و موثر باشد.

صفايي اظهار داشت: در راستاي سياست دولت تدبير و اميد وزارت جهادكشاورزي نيز اقدامات مدبرانه اي را براي حل مشكلات و مسائل پيش رو و ايجاد فضاي اميد بخش در جامعه كشاورزي در بستر خردورزي جمعي و تعامل و تضارب افكار دنبال مي نمايد.

وي تصريح كرد : براي اجراي برنامه هاي سازمان تعاون روستايي در شرايط فعلي كشور، ايجادتوافق و تفاهم عمومي و نيز همسويي همه ذينفعان، بهره برداران و تشكل هاي كشاورزي ضروري است، لذا سازمان تعاون روستايي براي نيل به اين همگرايي و همسويي، بنا دارد تا با تشكيل "اتاق گفت وگوي كشاورزي" زمينه اين تفاهم را فراهم نمايد.

بنابراين گزارش، صفايي همچنين در اين جلسه گفت: جزييات برنامه ها و رويكردهاي اين اتاق در آينده نزديك مشخص و اعلام خواهد شد.

کد خبر 27751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =