رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از ذخیره سازی 3 هزار و 500 تن پرتقال و 2 هزار تن سیب برای عرضه در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: قیمت سیب ذخیره سازی شده 3 هزار و 300 تومان و پرتقال حدود هزار و 500 تومان خواهد بود و در هفته پایانی اسفندماه کار توزیع صورت می گیرد.

یدالله صادقی در گفتگو با مهر با تشریح جزئیات قیمتی انواع میوه برای تامین مایحتاج مردم در ایام پایانی سال گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال ذخیره سازی شده و تلاش دولت عرضه میوه با کیفیت برای تامین مایحتاج شب عید است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه حدود قیمتی هر کیلوگرم سیب در طرح تنظیم بازار 3 هزار و 300 تومان و پرتقال هزار و 500 تومان است، افزود: این نرخ ها بر اساس تفاهمات صورت گرفته با باغداران است و ممکن است درصد اندکی بابت نرخ حمل و نقل به این ارقام اضافه شود و شاید دولت با پرداخت یارانه بخشی از قیمت را پوشش دهد که هنوز این موضوع نهایی نشده است.

به گفته صادقی، 3 هزار و 500 تن پرتقال و 2 هزار تن سیب برای ایام پایانی سال ذخیره سازی شده که در هفته پایانی اسفندماه در مراکز توزیع منتخب عرضه خواهد شد.

وی از آغاز برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در 4 نقطه شهر تهران و چندین نقطه شمیران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ها از چهارشنبه 7 اسفندماه در شهر تهران آغاز به کار خواهند کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها به طور متوسط از تخفیف 10 تا 25 درصدی برخوردار هستند و نظارت بر کیفیت آنها صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران افزود: پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران در شهر تهران و مناطق نیاوران و ولنجک در شمیرانات شاهد برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام پایانی سال هستند.

 

کد خبر 27760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =