افزایش قیمت نهاده‌های دامی به شکل طبیعی در جابه‌جایی شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و به‌زودی این شرکت بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت.

نایب‌رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: در ملاقات کمیسیون کشاورزی با وزیر جهادکشاورزی، وضعیت نابسامان بازار نهاده‌های دامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و حجتی تأکید کرد: "شرکت پشتیبانی امور دام به‌زودی بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت".

ناصر صالحی‌نسب افزود: به شکل طبیعی، انتقال شرکت پشتیبانی امور دام در جریان اجرایی شدن قانون انتزاع باعث نابسامانی‌ها و برخی افزایش قیمت‌ها در حوزه نهاده‌های دامی شده که شرکت پشتیبانی امور دام به‌زودی با استقرار کامل و با داشتن منابع مالی قابل توجه، بر بازار فعلی مسلط خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بودجه 93، ردیف مالی مستقلی به شرکت پشتیبانی امور دام اختصاص پیدا نکرد، چرا که این شرکت از زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده و از توانمندی مالی مناسبی برخوردار بوده و هم‌اکنون در زیرمجموعه امور دام این وزارتخانه قرار گرفته است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست با وزیر جهادکشاورزی، مشخص شد که شرکت پشتیبانی امور دام علاوه بر مدیریت بازار داخلی، بخشی از مدیریت بازرگانی خارجی را نیز در اختیار خواهد گرفت و مشکل دیگر افزایش قیمت نهاده‌ها به شکل کنونی و انفجار ناگهانی قیمت پیش نخواهد آمد.

کد خبر 27892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =