عبدالرحمن چراغعلی، مدیرعامل اسبق سازمان تعاون روستایی ایران، با حکم وزیر جهادکشاورزی به سمت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، عبدالرحمن چراغعلی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در دوره وزارت محمودحجتی(در دولت هشتم) و مدیرعاملی سازمان میادین میوه و تره بار را به عهده داشته است؛ سرانجام با استقرار دولت تدبیر و امید و اجرای قانون انتزاع و انتقال شرکت پشتیبانی امور دام به مجموعه جهادکشاورزی، سکان شرکت پشتیبانی امور دام را به عهده گرفته است تا با پشتوانه تجربیات بازرگانی در تعاون روستایی و حتی میادین میوه تره بار که در سال های اخیر در قالب مدیرعاملی یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده ماشین آلات کشاورزی دنبال کرده است، مدیریت بازار حمایتی نهاده های دامی و گوشت کشور را به عهده گرفته باشد.

بنابراین گزارش، مصیب محمدیان شمالی، مدیرعامل پیشین شرکت پشتیبانی امور دام بود که در دوره استقرار این شرکت در مجموعه وزارت صنعت،معدن وتجارت در این سمت فعالیت می کرد.

گفتنی است که عبدالرحمن چراغعلی، متولد شهر گرگان است و تحصیلات وی، کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید از دانشگاه تهران است.

کد خبر 28072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمصطفی ایران منش IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    دکترعبدالرحمن چراغ علی مردنازنینی که بامن دردانشگاه گرگان آشناشد،بعدهامعاون وزیر شدومرا به موسسه علمی-کاربردی سازمان تحقیقات ،آموزش،ترویج جهادکشاورزی با عنوان مسول علوم پوشش ها(بسته بندی) به آن موسسه بعدازمسولیتم باعنوان ریاست موسسه تحقیقات پسته کشور...ظرف مدتی(حدودهشت سال)رشته مهندسی صنعت بسته بندی را،راه اندازی کردم!