جمعی از کارشناسان،فعالان،کارآفرینان کشاورزی و روزنامه نگاران، کمپین انصراف از دریافت یارانه نقدی به نفع بخش کشاورزی را راه اندازی کردند.

فود پرس - به دنبال در خواست رییس جمهوری و برخی فعالان اقتصادی مبنی بر لزوم همکاری با دولت جهت ساماندهی نظام پرداخت یارانه ها در فاز دوم اجرای طرح، جمعی از این فعالان به ویژه در حوزه مطبوعات تخصصی کشاورزی با ارسال ایمیل به همکاران رسانه ای و فعالان بخش، پیشگام این امر شدند.

بنابراین گزارش، و براساس نظر اعضای این کمپین، از آنجا که بخش کشاورزی با پتانسیل خود نه فقط امکان چیره شدن بر اقتصاد تک‌ محصولی کشور را دارد، بلکه می‌تواند با تکیه بر منابع خدادادی، بازار جهانی را تا حد مناسبی در محصولاتی که دارای مزیت است به خود اختصاص دهد و از این منظر امکان ظفر یافتن بر نگاه‌های فلج‌کننده‌ای که خارج از مرزها با تحریم اقتصادی در اذهان جا گرفته، را دارد. بخش کشاورزی هم پاسخگوی نیازهای روزافزون در داخل جامعه است و هم بیشترین دوام را در اقتصاد خواهد داشت. همچنین توجه بیشتر به این بخش می تواند از حجم فشارهای اقتصادی و سیاسی در کوتاه مدت و بلند مدت بکاهد. در این راستا جمعی از کارشناسان،فعالان،کارآفرینان کشاورزی و روزنامه نگاران، کمپین انصراف از دریافت یارانه نقدی به نفع بخش کشاورزی را راه اندازی کرده اند. این کمپین با هدف تقویت بخش تولید در کشاورزی و سوق دادن یارانه ها در این محور ایجاد شده است.

بنابراین گزارش در ایمیل ارسالی این کمپین که به امضای ابوالقاسم گلباف ارسال شده است، از سویی از همکاران خواسته شده تا در انعکاس این رویداد همکاران خود را یاری کنند و از سوی دیگر موافقت کنند تا نام آن ها به عنوان روزنامه نگار،خبرنگار کشاورزی و مدیر پایگاه اطلاع رسانی در جمع موافقین این کمپین دیده شود.

کد خبر 28152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =