مریم شعبان زاد: همانطور که همه می دانند برنج، سومين غله مورد مصرف جمعيت 6 ميلياردي جهان بعد از گندم و ذرت مي باشد و نيمي از جيره غذايي جمعيت كره خاكي را تشكيل مي دهد.شایان ذکر است که برنج، 80 درصد كالري و 75 درصد پروتئين مصرفي مردم را در قاره آسيا تأمين مي نمايد و تقريباً همه مشتقات برنج در كشورهاي جهان سوم توليد مي گردد .
از این رو کمپانی های به نام در جهت تامین این محصول به فعالیت های متعددی می پردازند و کشور ایران نیز به عنوان یکی از مصرف کننده های اصلی در جهان، بازار داغی را به خود اختصاص داده است و هدف بسیاری از کمپانی های بین المللی قرار گرفته است.
کمپانی "فودز منیوفکچریر کو. ال تی دی" (Foods Manufacturer CO. LTD) به عنوان اولین تولیدکننده شیر نارگیل نیز در پی رسیدن به بازار رقابتی و پرسود برنج در ایران به ثبت نام تجاری "شفز چویز" (chef’s choice) در ایران اقدام کرد.
این کمپانی در سال 1987 میلادی در کشور تایلند تاسیس شد و به سرعت به عنوان بهترین تولیدکننده، بسته بندی کننده و صادرکننده محصولات غذایی با کیفیت، در سراسر دنیا شناخته شد و در حال حاضر کارکنان آن که همگی آموزش دیده و متخصص هستند و به بیش از 500 نفر می رسند به صادرات محصولات این کمپانی می پردازند.
انتخاب میوه های گرمسیری، سبزیجات پردازش شده و کنسرو شده با استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت و آخرین فناوری روز دنیا، طراوت و طعم شگفت انگیزی را برای محصولات "شفز چویز" رغم زده است.
این کمپانی بازارگرا طیف وسیعی از محصولات کشاورزی از جمله محصولات یخ زده مانند آب میوه های نارگیل، برنج، ورمیشل، رب، انواع سس و فلفل ها را تولید می کند.
از بهترین تولیدات "شفز چویز" که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، می توان از شیر نارگیل، عرق خرما و گوشت نارگیل تازه نام برد.همچنین،دسر آلوئه ورا، خامه شیر نارگیل، ژله نارگیل، شربت انبه، نوشیدنی آلوئه ورا همراه با عسل و قارچ صدف در آب نمک از دیگر محصولات خاص این کمپانی است که آن را از دیگر تولیدکنندگان مشابه متمایز کرده است.
گفتنی است مقرر اصلی "شفز چویز" در تایلند قرار گرفته است و وب سایت رسمی این کمپانی به آدرس http://www.chefschoicefoods.com به ارائه تمامی خدمات و محصولات کمپانی می پردازد.






 

کد خبر 28466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =