مریم شعبان زاد- به تازگی با خبر شدیم که کمپانی "د پیلسبری ال ال سی" (The Pillsbury Company LLC) که مقرر اصلی آن در مینوسوتا ایالت متحده امریکا واقع شده است، به ثبت نام تجاری خود به صورت رسمی در ایران اقدام کرده است.

کمپانی "پیلسبری" در سال 1872 میلادی توسط چارلز آلفرد (Charles Alfred) و عموی وی جان (John) تاسیس شد و برای اولین بار در ایالت متحد امریکا به استفاده از غلطک های فولادی برای پردازش دانه های غذایی پرداخت و به سرعت به افزایش خط های تولید خود اقدام کرد تا جایی که از دهه 1950 به بعد، به یکی از سودآورترین و مهم ترین خطوط تولید مواد غذایی تبدیل شد.

از جمله محصولاتی که توسط خط های تولید "پیلسبری" تولید می شود، می توان از انواع میوه جات و سبزیجات به صورت نگهداری شده، خشک شده، پخته شده، منجمد و کنسرو شده، ترکیبات بسته بندی شده تهیه شده از سیب زمینی، محصولات گوشتی، وعده های غذایی آماده، پاستا و گوشت ماهی نام برد.
همچنین، انواع ژله، مربا و کمپوت، تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی، انواع مخلوط ها بر پایه آرد برای انواع کیک، نان شیرینی میوه دار (brownine)، دسرهای نان های فوری، نان های خمیرمایه (yeast)، شیرینی جات و نان های شیرینی آماده خوردن (frosting)، رویه خامه ای کیک یا شیرینی (icing) و مخلوط وافل و پنکیک از دیگر محصولاتی است که توسط این کمپانی عرضه می شود.
در حال حاضر "پیلسبری" به صورت رسمی نام تجاری خود را در ایران به ثبت رسانده است و به زودی شاهد حضور محصولات آن در ایران خواهیم بود.





 

کد خبر 28537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =