مواد غذایی> اقتصاد غذا - دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات  گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران در فضایی بالغ بر 30000 متر مربع و در 7 سالن از تاریخ 22 الی 25 شهریور 98 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، جمشید مغازه ای گفت: نمایشگاه مانند هر سال در 4 دسته بندی، محصول نهایی، مواد اولیه، ماشین آلات و خدمات صنعتی تقسیم بندی شده است که با توجه به شرایط موجود اقتصادی سالن های تحت پوشش پر شده است و اقدام های مقدماتی و اجرایی برای برگزاری باشکوه‌تر این نمایشگاه در حال انجام است.
مغازه ای در ادامه به حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکتهای شرکت‌های خارجی از کشورهای لهستان، اتریش، ترکیه، فرانسه و روسیه هستیم  و یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه توسعه تجارت خارجی است و همچنانبا حضور تجار خارجی نیز مواجه خواهیم بود تا بهترین تولیدات صنعت شیرینی و شکلات را به عنوان تولیدات ایرانی به بازارهای جهانی معرفی و ارسال کنیم.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت ، شیرینی و شکلات در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان، مسئولان و علاقه‌مندان بتوانند در فضایی آرام و صنعتی به تبادل نظرات و تفاهم‌های تجاری برسند
برگزاری نمایشگاه را در زمینه تعامل‌های صنعتی برای فعالان صنعت فرصت می‌دانیم و امیدواریم در این فرصت میزبان مسئولان اعم از دولت‌مردان، نمایندگان محترم مجلس و مسئولان قضایی کشور باشیم.
لازم به ذکر است بنابر آمار سال گذشته 317 هزار تن محصولات شیرینی و شکلات به ارزش بالغ بر 800 میلیون دلار به بازرهای هدف صادر شد که در صورت تامین مواد وحمایت مسئولین این امکان وجود دارد که ارز آوری حاصل از صادرات را به یک تا یک و نیم میلیارد دلار افزایش دهیم.
کد خبر 2ee7750b12dc456ebc85387eadbc8736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =