مواد غذایی> اقتصاد غذ - به همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان اولین رویداد مهم تجاری در زمینه صنایع غذایی و آشامیدنی و با هدف توسعه صادرات خدمات، کالا و محصولات ایرانی در این حوزه برگزار می شود. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، این اتاق تصمیم دارد تا جهت توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنایع غذایی و آشامیدنی در سه بخش مواد اولیه و محصولات کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات،  محصولات نیمه آماده و آماده، خدمات فنی و مهندسی، اقدام به برگزاری اولین "نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و آشامیدنی ایران و ارمنستان" نماید. 
با توجه به مرز مشترک و روابط سیاسی و فرهنگی مثبت میان دو کشور، مشارکت در این رویدادها می تواند نقطه عطفی در گسترش بازارهای صادراتی ایران باشد. از سوی دیگر پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و فرصت پیش آمده برای دسترسی به بازار 250 میلیون نفری این حوزه، با توجه به تعرفه های ترجیحی اعلام شده، نوید بخش این موضوع است که شرکت های فعال و توانمند ایرانی در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و آشامیدنی می توانند از این پس می توانند حضور فعال و نقش پررنگ تری را در منطقه ایفا نمایند. فرصتی که می تواند به تداوم حضور شرکت های ایرانی، در دست گرفتن بازار منطقه  و حذف کشورهای رقیب بیانجامد. 
حضور در این نمایشگاه می تواند کمک شایانی به شناخت بازارهای منطقه از توانمندی های صنایع ایرانی در این حوزه نموده و شرکت های ایرانی با مشارکت در این نمایشگاه می توانند از فرصت معرفی کالا و محصولات و خدمات و همچنین آشنایی مستقیم و بیواسطه با تجار و نمایندگان حوزه اوراسیا، استفاده نمایند. در حاشیه این نمایشگاه، جلسات مذاکرات تجاری برای مشارکت کنندگان نیز تدارک دیده شده است.

"نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و آشامیدنی ایران و ارمنستان" در تاریخ 17-14 آذرماه سال جاری در شهر ایروان ارمنستان و مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برگزار می شود. 

لذا علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و ارسال اطلاعات خود به منظور برگزاری جلسات B2B، با دبیرخانه اجرایی این نمایشگاه به شماره تلفن ۸۸۹۴۸۵۹۱ تماس حاصل نمایند.
کد خبر b061ecc2dd2244fe83d96ac041d52483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =