اتاق نیوز- کمتر از سه هفته به انتخابات هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی باقی مانده است. در این دوره از انتخابات اتاق تهران ، برای اولین بار شاهد ثبت نام بیش از ۲۰۰ کاندیدای نام آشنا و گمنام در حوزه های مختلف سیاسی ، علمی و بازاری هستیم ،شاید بتوان گفت یکی از تفاوت های انتخابات این دوره اتاق با دوره های قبلی به حضور پر رنگ جوانان بر می گردد و شاهد ثبت نام بسیاری از جوانان بوده ایم.، حضوری که بسیاری را دلگرم و بسیاری را دلواپس می کند. در ذیل قصد داریم به معرفی چندی از کاندیداهای جوان بپردازیم:

پدرام سلطانی: دکتر جوانی که تجارت را به پزشکی ترجیح داد، با اتحادیه صادرکنندگان مواد پتروشیمی وارد اتاق شد، با حمایت تحول خواهان آن روز تا نائب ریسی اتاق ایران پیش رفت و اخرین روزهای جوانی را در ۴۵ سالگی سپری و در این انتخابات با ائتلاف فردا که اکثرا از مدیران سابق کارگزاران سازندگی هستند در انتخابات اتاق حضور پیدا کرده است.

- لیلا آقاپور: مدیرعامل شرکت بین المللی اساطیر؛ اواخر دهه سی خود را سپردی می کند .وی در دوره های قبل نیز کاندید بوده است و از کاندیداهای بنام خانه اقتصاد و ائتلاف بزرگ محسوب می شود.

ابوالحسن خلیلی : دبیرکل سابق و عضو کنونی هیات مدیره کانون صنایع غذائی که در جلسات اتاق حضور فعال داشته است.او این دوره با لیست پیشگامان عسگراولادی و در حوزه  کشاورزی  در انتخابات شرکت می کند.

- بیتا بختیار: فعال صنعت شبکه های کامپیوتری است. او پای ثابت اکثر جلسات اتاق های مشترک بوده و گرایش به ائتلاف بزرگ دارد.

- حسن فروزانفرد: او اخیراً وارد دهه ۴٠ خود شده است ؛جزو انشعابی های تحول خواهان است و در لیست ائتلاف برای  فردا حضور دارد .

- شبنم بهرامی شبستری: عضو هیات نمایندگان اتاق کرج و فعال گردشگری است.در چندین انتخابات شوراهای مشترک  نیز جزو لیست تیم مجمع فعالان بوده است .وی با لیست کانون کارآفرینان توسعه گرا در انتخابات شرکت کرده است.

- مریم سلطانی: او رابطه نزدیکی با فاطمه مقیمی بواسطه انجمن زنان کارآفرین دارد و حضورش در عکس های ثبت نام مهرعلیزاده ریس ائتلاف تحول خواهان، تصدیق کننده تحول خواه بودن او در این انتخابات است.

علیرضا نوباوه وطن: مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه کشت و صنعت مانلی و از فعالان حوزه مواد غذایی است.به گفته خودش از ۱۴ سالگی وارد کار تجارت شده و اولین وارد کننده شمع تزئینی در تیراژ بازرگانی به کشور است. وی با ائتلاف بزرگ در انتخابات شرکت می کند.

آرش نیک پی سالک ده: مهندس جوانی که فعال صنعت نفت و گاز است و در اکثر جلسات کمیسیون های تخصصی و اتاق های مشترک حضور منظم دارد،چندی قبل اتاق نیوز مقاله ای از او منتشر و او حمایت جانانه ای از حضور جوانان کرد. وی در جلسات ائتلاف بزرگ دیده شده است.

سید محمدهادی رضوی: واردکننده لوازم امنیتی و حفاظتی که  داماد محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی سابق و مدیر إجرائی ریاست جمهوری نیز هست،بیشتر به عنوان دبیر جشنواره قهرمان صنعت شناخته شده بود، . به اعتقاد او اتاق فکر اتاق جای پیشکسوتان و حوزه إجرائی بایستی برعهده جوانان باشد .

محسن آقازاده: او که با کارت  حقیقی فعال بخش اتاق است جزو کارگروه جوانان بود ولی هیچ نشانه ای از حضور او در ائتلافی به چشم نمی خورد. روزهای آینده مستقل بودن یا جزو ائتلافی بودن او را مشخص خواهد کرد.

مرتضی هداوندی: مهندس صنعت پلیمری که از مجمع فعالان کسب وکار شریف و ائتلاف روزگار نو در انتخابات شرکت کرده است.

امیرعلی بهزادیان: فرزند محمدرضا بهزادیان و از تحول خواهان به حساب می آید کمتر در جلسات اتاق دیده شده است.

کیا کیانی: مهندس جوان صنعت پلیمر که همیشه با مواضع تند در جلسات اتاق سعی بر اثبات خویش از طریق سیاست های مستقل دارد.

- محسن نهاوندیان: آقازاده محمدآقا نهاوندیان که فعال حوزه صنعت فولاد بوده و احتمالا در لیست ائتلاف بزرگ یا ائتلاف برای فردا جای خواهد گرفت.

نویسنده:رضا توسلی
کد خبر 3150a54a6a3f4008a63c2bb4be7c4d8e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =