سیصدمین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت در چهارم تیرماه امسال و همزمان با سالگرد یکسالگی این مجموعه، افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 
در همین راستا مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: تاکنون نزدیک به ۲هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت مشغول به فعالیت شده‌اند و به‌زودی شاهد فعالیت ۳ هزار نفر در این مجموعه و در سراسر کشور خواهیم بود. ابوالفضل پایداری با تاکید بر اینکه افتتاح و راه‌اندازی ۳۰۰ فروشگاه دیلی مارکت در ۲۹۴ روز کاری یک رکورد در عرصه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: بیشترین ارزش ‌افزوده حاصل از توسعه صنعت خرده‌فروشی متوجه مشتریان و مصرف‌کنندگان خواهد بود.
 به گفته  رئیس هیات‌مدیره فروشگاه زنجیره‌ای سرزمین خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بخش صنعت و تولید کشور را به مصرف‌کننده نهایی پیوند خواهند داد و منجر به افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان می‌شوند. پایداری با تاکید بر اینکه گروه صنعتی میهن به دنبال تبدیل مصرف‌کننده و مشتری به بزرگ‌ترین برنده در توسعه مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت است، خاطرنشان کرد: مشتریان و رضایت آنها، ضامن رشد و بقای صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور خواهد بود. یادآور می‌شود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت در ۱۰ منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس، گیلان، کرمان، اصفهان، همدان و مازندران راه‌اندازی شده و شعب جدید این فروشگاه‌ها در مناطق هرمزگان و سیستان در نیمه اول تیر افتتاح خواهند شد تا گستره فعالیت دیلی مارکت به ۱۲ منطقه عملیاتی و سراسر کشور برسد.
کد خبر 35fee5e310e84ccf8307d3f27d35c4ce

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =