صنایع غذایی> اقتصاد غذا - معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بازدید از نخستین پالایشگاه غلات کشور گفت: پالایشگاه غلات زر یکی از آرزوهای صنعت بود که به همت گروه صنعتی و پژوهشی زر محقق شد.

سید محمود نوابی توجه به دانش روز و به کارگیری نیروهای دانش محور را از جمله ویژگی های بارز گروه زر برشمرد و گفت: به خوبی نمایان است که در حوزه توسعه دانش این مجموعه به عنوان مغز واحد تولیدی اهتمام ویژه ای صورت گرفته است و دانش بنیان بودن گروه شرایطی را فراهم آورده است که شاهد نوآوری در تولید محصول و تناسب آن با سلایق مصرف کنندگان باشیم.
وی همچنین راه اندازی نخستین پالایشگاه غلات کشور توسط گروه صنعتی زر را نمود همت و آرزوهای دستیافتنی خواند و تشریح کرد: وقتی مجموعه ای به عنوان اولین مطرح می شود، یعنی یک خلأ را پرکرده است، در حال حاضر کشور ترکیه در منطقه ما محصولات مشابه تولید می کند که در تناژ تولیدی قابل مقایسه با خروجی پالایشگاه زر نیست.
وی درادامه ضمن تأکید بر صادرات محوربودن گروه زر تشریح کرد: با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهایی که در گروه زر وجود دارد انتظار داریم در حوزه صادرات غیرنفتی حضور پررنگ تری از این گروه را شاهد باشیم.
کد خبر 3c82e0b833224f18835f1435d08e8929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =