فود پرس - پیمان فروهر دبیرکل انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران در پیامی موفقیت کاندیداهای بخش کشاورزی در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران را تبریک گفت.

به گزارش فود پرس متن کامل این پیام به شرح زیر است:

منتخبین محترم بخش کشاورزی اتاق تهران
با سلام وادب

احتراماً  بدینوسیله پیروزی و موفقیت ارزنده تان در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی را تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی یکایک شما عزیزان را در مسئولیت جدید از درگاه پروردگار مهربان آرزومندیم.
بدون شک موفقیت هریک از شما خوبان در انتخابات اخیر که به جرات یکی از بی سابقه ترین انتخابات اتاق بازرگانی از منظر رقابت میان داوطلبان از زمان تاسیس آن اتاق تاکنون بوده است نشانگر اعتماد بخش خصوصی و همچنین عملکرد مثبت یکایک شما گرامیان در مسئولیتهای قبلی بوده است، از سوی دیگر حضور نام برخی جوانان عزیز در فهرست منتخبین نشانگر اعتماد جامعه به نسل بالنده و جوان کشور تلقی میگردد و این انجمن بر این امید است که این جوانان با حضور موثر خود در پارلمان بخش خصوصی نه تنها پاسخی شایسته و درخور به اعتماد رای دهندگان داده و موجبات تداوم و پایداری چنین اعتمادی را نزد آنان فراهم سازند بلکه به عنوان نماینده ای مفید و اثر گذار از نسل جوان منشاء تحولات مثبت در فضای کسب و کار کشور معرفی گردند که بدیهیست چنین هدفی تنها در سایه بهره مندی از تجارب ارزنده بزرگان و پیش کسوتان اتاق بازرگانی دست یافتنی خواهد بود .
همچنین این انجمن مفتخر است که اگرچه بسیار اندک ، لکن سهم خود را در موفقیت منتخبین در انتخابات ایفا نموده و اکنون در شادمانی این موفقیت خود را سهیم می داند.



                                                                               با تقدیم احترام
                                                                      دبیر کل انجمن – پیمان فروهر
کد خبر 3c93ff8f19a440139b436aaf4b537e75

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس وطن پرور ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    جناب جمشیدی سلام روی صحبت من به اقای فروهر که جوان است نیست و علاقه ندارم که ایشان را خدای ناکردخ با این تذکر ناراحت کنم ، ولی متاسفانه برخی از دوستان گمان دارند که عناوین و القاب برای افراد ایجاد جایگاه می نماید و در نتیجه می بینیم که در تشکلهای صنفی و صنعتی که وفق قوانین مختلف هدایت میشوند ، از الفاظ غلط استفاده میکنند بعنوان نمونه عنوان دبیر کل خاص احزاب است و انها اساسنامه هم ندارند بلکه مرام نامه دارند ولی در تمام انجمن ها ، سندیکاها ، تعاونی ها و... ما دبیر داریم نه دبیر کل و این اشتباهی است که دارد مصطلح میشود ارادتمند عباس وطن پرور
  • پیمان فروهر ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    جناب آقای عباس وطن پرور عزیز درود بر شما گرامی ابتدا شایسته است تا از حسن توجهتون و نگاه ظریف و نکته سنج شما تشکر کنم و چقدر خوشحالم که هنوز هستند عزیزانی که وقتی مطلبی را مطالعه میکنند صرف نظر از محتوی مطلب ، به نحوه نگارش و چگونگی کاربرد مفاهیم در متن نیز توجه میکنند . دوم اینکه خوشبختانه ظاهر ارادتمند غلط انداز است و همچنان در نگاه برخی عزیزان جوان به نظر میرسم و این در حالیست که در سرازیری 45 سالگی به سر میبرم . سوم اینکه قطعا با نقد و نظر حضرتعالی موافقم و باید متذکر بشم مدت زیادیست که در انتهای نامه های انجمن از عنوان و یا لقب دبیر کل استفاده نمیکنم که منشاء این تصمیم همانیست که حضرتعالی اشاره فرمودید ، این در حالیست که برخی مواقع به دلیل مشغله کاری ناگزیر هستم نامه ای را از راه دور برای عزیزانم در انجمن از طریق ایمیل یا روشهای مشابه ارسال کنم تا آنرا به سربرگ منتقل و نهایتاً ارسال کنند که برخی مواقع طبق روال قبل از ترکیب دبیر کل به جای دبیر استفاده میکنند و تذکر شما موجب شد که همه ما از این پس دقت کنیم و این اشتباه را تکرار نکنیم . اگرچه که ویکی پدیا دبیر کل را چنین تعریف نموده : در برخی از سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای دیگر، عنوان دبیر کل برای اشاره به سِمت رئیس امور اداری و یا اجرایی استفاده می‌شود. و همچنین در ویکی پدیای انگلیسی نیز یکی از تعاریف دبیر کل عبارتست از : The office of General Secretary is staffed by the chief officer of Some trades unions ضمن اینکه در بعضی مراجع و یا سازمانها از دبیر کل چنین تعریف شده است : The position of General Secretary is a key one on the Executive Committee ضمن اینکه شاید بشه به استفاده از لقب دبیر کل اینگونه وجاهت داد که برخی از انجمنها دارای شعبه یا شعبه هایی در سطح کشور میباشند که هریک دارای دبیر منتخب میباشند و از آنجا که کلیه هماهنگیها ، مکاتبات و پیگیریها توسط دبیر منتخب و مستقر در انجمن مرکزی یا مادر انجام میگیرد لقب دبیر کل را به ایشان اعطاء نموده اند ، اگه این تعریف پذیرفته باشه شاید بشه از خطای ما نیز چشم پوشی کرد . به هر روی ما اطاعت امر کرده و از این پس دقت بیشتری خواهیم کرد ، البته از الان بگم که اگر روزی دبیر سازمان ملل شدم قطعا از دبیر کل استفاده خواهم کرد و مطئنم که حضرتعالی هم اشکالی نخواهید گرفت . در پایان نیز آغاز بهار و سال جدید را حضور همه خوانندگان و علاقه مندان این پایگاه اطلاع رسانی دوست داشتنی تبریک میگم و بهترین آرزوهامو تقدیمشون میکنم .