مواد غذایی> دارچین با آن دیوارهای طلایی و سنگ‌نگاره‌هایی که توسط صاحب رستوران و در دوران مجسمه‌سازی‌اش به هنرمندی تمام ساخته شده و البته بشقاب‌های متفاوت و پذیرایی عالی‌اش نیاز به معرفی ندارد. امکان ندارد کسی یک بار پایش به دارچین بیفتد و به مشتری پر و پا قرص آن تبدیل نشود. عجیب نیست که دارچین مدت‌هاست به یکی از بهترین رستوران‌های فیدیلیو کلاب از لحاظ فروش و رضایت مشتریان تبدیل شده است.


حتما خیلی از شما بوفه افطار دارچین را با آن همه تنوع و البته مزه‌های آشنا و فراموش نشدنی‌اش به یاد دارید.

امسال هم دارچین مانند هر ماه رمضان، با دست پر و سفره افطاری با شکوه میزبان شما خواهد بود. در سفره افطار دارچین، هرچه که بخواهید پیدا می‌کنید. آن هم با بهترین کیفیت و البته عطر و طعم. از سوپ و آش و عدسی گرفته تا حلیم، حلوا، انواع آبمیوه و انواع شیرینی‌ها و نان‌ها و پنیرها. بی‌شک همه اینها به همراه موسیقی ملایم و فضای دنج دارچین شب بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

بوفه افطار دارچین یک غذای کامل است، ممکن است حتی پس از پایان افطار نیاز پیدا نکنید که غذا سفارش بدهید. دارچین به خاطر فضای متفاوت و کیفیت عالی‌اش جان می‌دهد برای مهمانی‌ها و مراسم و جلسات مهم کاری شما. فقط یادتان باشد، چه به تنهایی مهمان دارچین می‌شوید، چه با دوستان و خانواده و چه برای قرارهای کاری، به خاطر استقبال زیاد مهمانان، حتما حتما از قبل میز رزرو کنید.

 قیمت بوفه افطار دارچین نسبت به سال گذشته با یک رشد ده درصدی، چهل هزار تومان است.


آدرس: خیابان ولیعصر، بین مطهری و بهشتی، کوچه ناهید، پلاک 68، پشت هتل بزرگ تهران


تلفن: 88726700 88727247 88723979 88710665


منبع:فیدیلیو




کد خبر 4132344a7d2a4119aae357fa4a089bc4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =