۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
این روزها مجتمع پارک پرنس به بورس رستوران‌های شیک و فنسی تبدیل شده و با فضای دنج و آرام خود یکی ازبهترین گزینه‌ها برای کسانی است که با سلیقه و وسواس رستوران خود را انتخاب می‌کنند. تیم فیدیلیو این بار به سراغ رستوران خانه آسیایی رفت تا با مدیریت آن گپ و گفتگوی کوتاهی داشته باشد.



همه چیز از علاقه به غذاهای آسیایی شروع شد. مدیریت این رستوران پس از سالها تجربه در امر رستوران داری به خاطر علاقه زیادش به غذاهای آسیایی اقدام به یک سرویس دلیوری در ارائه سوشی کرد. سوشی‌های این سرویس آنقدر تازه و لذیذ بود که مشتریانش روز به روز زیادتر شدند و این موضوع آقای پورقاسمی را به این فکر انداخت که وقت آن است که یک رستوران آسیایی زیبا و منحصربه‌فرد افتتاح کند که در میان سیل عظیمی از رستوران‌های ایتالیایی یک انتخاب جذاب باشد.
خانه آسیایی اولین و تنها سوشی بار ایران است که شما می‌توانید قبل از اینکه غذای خود را سفارش دهید حسابی آنها را برانداز کنید. سوشی‌ها بر روی یک میز ریلی بزرگ و مستطیل شکل از جلوی چشم می‌گذرند و مهمانان را حسابی وسوسه می‌کنند. تنها کاری که شما لازم است بکنید این است که سوشی‌های تر و تازه را از روی ریل بردارید و بعد از انجام مراسم آیینی ترکیب واسابی و سس سویا شروع به خوردن این موجودات جذاب و لذیذ کنید. در رستوران میز دیگری وجود ندارد و این موضوع که مهمانان همگی به دور یک میز می‌نشینند فضا را کاملا دوستانه و صمیمی کرده است. در بالای میز هم یک تلویزیون بزرگ قرار دارد که سوشی‌ها را در سایزهای بزرگ و خوش آب و رنگ نشان می‌دهد.



ژاپنی‌ها اعتقاد دارندیک غذای خوب علاوه بر سلامتی، می‌تواند هارمونی و هماهنگی را در روابط به وجود بیاورد. مسئولان این رستوران هم اساس کار خود را بر سلامت و خواص مواد غذایی بنا نهاده‌اند و الحق که در این زمینه موفق بوده‌اند. سبزیجات قسمت اصلی منوی آشپزخانه خانه آسیایی است و همه چیز، از تازگی گرفته تا کیفیت و زیبایی به دقت در این رستوران کنترل می‌شود. البته لازم است این را بگوییم که این رستوران به جز غذاهای ژاپنی تنوع زیادی از بشقاب‌های تایلندی و چینی و همینطور انواع استیک، مرغ و غذاهای دریایی را هم دارد که این موضوع برای کسانی که خیلی اهل خوردن سوشی نیستند خبر خوبی است.



شاید برای شما هم سوال باشد که با وجود اینکه غذاهای آسیایی در همه جای دنیا از جمله غذاهای مقرون به صرفه و اقتصادی است، چرا در ایران رستوران‌های آسیایی در دسته رستوران‌های فنسی قرار می‌گیرند. این سوالی بود که ما از آقای یونس مدیر داخلی رستوران پرسیدیم. ایشان اظهار کردند که ما از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات وارداتی نظیر ماهی سلمون استفاده می‌کنیم که به صورت هفتگی برای ما فرستاده می‌شود. عمر مفید این ماهی‌ها تنها 2 هفته است و اگر بیش از این مدت در فریزر نگهداری شود خاصیت خود را از دست می‌دهد و حتی مضر هم می‌شوند. اما بر خلاف رستوران‌های دیگر آسیایی در تهران، که ماهی‌ها را طولانی مدت نگهداشته و سرو می‌کنند، سلمون‌های ما همگی تازه و با کیفیت هستند. علاوه بر این در رستوران ما سیستم انبار و فریز کردن تقریبا جایی ندارد و اکثر خریدها از سبزیجات گرفته تا گوشت و مرغ و میگو به صورت روزانه و توسط خود آشپز با وسواس و سلیقه انجام می‌شود. بنابراین قیمت‌های منو با توجه به این همه کیفیت آن هم در شرایطی که ما مجبوریم خیلی از موادمان را وارد کنیم و همیشه دوست داریم که از گران‌ترین و بهترین مواد استفاده ‌کنیم، خیلی هم عادلانه است.



110 مورد پیش غذا، مین دیش و سوشی منوی بسیار متنوع رستوران خانه آسیایی را تشکیل می‌دهد که این موضوع دست همه مشتریان را باز می‌گذارد تا غذای خاص خود را با توجه به ذائقه و حال و هوایش انتخاب کند و البته نگران نباشید! تنوع منو ممکن است گیج کننده باشد ولی کارکنان رستوران با کمال میل شما را راهنمایی می‌کنند. سوشی‌ها که جذابیت اصلی این رستوران هستند در 23 نوع مختلف با کیفیت و تازه ارائه می‌شوند و بنا به نظر آقای یونس مهم‌ترین خصوصیت آنها هم تازگی آنهاست. آشپز این رستوران 14 سال است که در تهیه و طبخ غذاهای آسیایی تجربه داشته و با عشق، وسواس و سلیقه برای مشترین خاص رستوران خانه آسیایی آشپزی می‌کند. دراگون سوشی، کالیفرنیا رول، کیمی ماکی و سامورایی از محبوب‌ترین سوشی‌های خانه آسیایی هستند و در بسته‌های 5 تایی سرو می‌شوند. خانه آسیایی با آن فضای دوستانه و نورهای ملایمش گزینه مناسبی برای جمع‌های صمیمی، دو نفره و آدم‌هایی است که از معاشرت و گذراندن شبی دلنشین و خوش لذت می‌برند.







تلفن: 88616113، 88616114، 88616115
آدرس: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان زاینده رود، مجتمع پارک و پرنس، واحدهای تجاری

منبع:فیدیلیو
کد خبر 58d640f30e49433d84956b30ba1b907e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =