صنایع غذایی> اقتصاد غذا- شرکت مارگارین به عنوان شرکت منتخب و پیشرو  در مجموعه غذایی و آشامیدنی گروه توسعه ملی ایران برگزیده شد. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در همایش مدیران ارشد شرکت های گروه سرمایه گذاری توسعه ملی در آبان ماه سال جاری، با توجه به بررسی عملکرد،  شرکت سهامی عام مارگارین از هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، به عنوان شرکت منتخب و پیشرو در مجموعه شرکت های غذایی و آشامیدنی معرفی و از  دکتر فرهاد حنیفی مدیر عامل گروه و  مهندس مرتضی داداش مدیر عامل هلدینگ لوح تقدیر و تندیس دریافت نمود.

شرکت سهامی عام مارگارین به عنوان اولین تولید کننده روغن نباتی در ایران (دی ماه 1332) در دومین سال احیای مجدد و جدایی از مجموعه صافولای عربستان و پیوستن به گروه توسعه صنایع بهشهر با تولد دوباره افتاب و در مسیر موفقیت خود به لطف خداوند، حمایت های گروه و هیات مدیره محترم، به مدیر عاملی مهندس سیامک ربیعی،  تلاش و همکاری تیم مدیریت و کارکنان شرکت  توانست به جایگاه نسبی خود صنعت روغن دست یابد.

این شرکت در برنامه راهبردی خود با استفاده از تیم تحقیقاتی و عملیاتی در تولید و توزیع  روغن های تخصصی و خانوار و با استفاده از شبکه های توزیع و فروش قدرتمند به پخش و پخش تخصصی زرین پخش در سراسر کشور قصد دارد تا به عنوان رهبر بازار در روغن های صنف و صنعت و تخصصی و حفظ جایگاه دوم در روغن های مصرف خانوار و با سهم بازار کل 15درصد تا سال 1397 در صنعت روغن نباتی جایگاه ویژه داشته و بتواند در تولید و عرضه محصولات غذایی با کیفیت با سرویس و خدمات مناسب و متفاوت به مشتریان دین خود را میهن عزیزمان ایران ادا نماید.
کد خبر 4abbb300ccb14034b1be5c8c7c31e3d3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حدادپور ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 2
    شرکت صنعتی بهشهر سال 1330 تاسیس شده یعنی دو سال قبل از تاسیس شرکت مارگارین پس شرکت مارگارین اولین تولیدکننده روغن گیاهی ذر ایران تیست