۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حکمی، سید محمود نوابی را به سمت معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان منصوب کرد.

محمد رضا نعمت زاده در بخشی از این حکم اظهار امیدواری کرده است که وی با  بهره گیری از توان فکری و مدیریتی مدیران و کارشناسان سازمان و تشکلهای مردم نهاد تخصصی در چار چوب مفاد اساسنامه موضوع فعالیت سازمان و سیاستهای ابلاغی وزارت صنعت ،معدن و تجارت  و با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و در تعامل سازنده و هوشمندانه با ذینفعان نسبت به برنامه ریزی و نظارت صحیح و اصولی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان اهتمام ورزد.

نعمت زاده همچنین نظارت و کنترل قیمت کالا و خدمات ، انجام فعالیت‌های کارشناسی و نظارت اثر بخش بر بازار و سایر وظایف محوله همسو و هماهنگ با برنامه های معاونت توسعه بازرگانی داخلی را از دیگر وظایف مدیر عامل جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برشمرده است.

نوابی پیش از این معاون سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر کل نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور بوده است.

 همچنین وی بازرس کل امور صنعت ، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور و مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور فرا بخشی را در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین از زحمات و خدمات سید جواد تقوی در طول مدت تصدی مدیر عاملی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تقدیر و تشکر کرد.

منبع:مهر
کد خبر 4f3d58277b1544fdb6ce464c68976cef

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =