هجمه سازمان یافته علیه چهره با سابقه رسانه های کشاورزی

کشاورزی> اقتصادغذا - پس از آنکه چند رسانه از جمله صدا و سیما به بیان نقدهایی نسبت به عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداختند برخی سایت ها و کانال ها به جای پرداختن به موضوع مورد نقد، به صورت تقریبا هماهنگ شروع اقدام به جو سازی و تخریب علیه خبرنگاران و رسانه های افشا گر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا  «فودپرس»، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم  و سخنان رئیس جمهور مبنی بر مقابله با فساد در دولت انقلابی سیزدهم به نظر می رسید سوت زنی و مقابله با فساد از اهمیت و جایگاه ویژه ای نزد دولتمردان برخوردار باشد. اما به نظر می رسد این موضوع در وزارت جهاد کشاورزی و نزد برخی از مدیران آن جایگاه مطلوبی ندارد و آنان انتقادات موجود را بر نمی تابند.
از روزی که یک شبه فرمول های بازار محصولات کشاورزی جابجا شد و یک شبه وزارت جهاد کشاورزی با سامانه نه چندان شناخته شده بازرگام بدون طی تشریفات اداری، مدعی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و توزیع هوشمند محصولات کشاورزی وکالاهای اساسی شد  تا چند روز پیش که داستان خرید و ذخیره سازی میوه شب عید با قیمت های نامتعارف و به شیوه ای عجیب مورد نقد رسانه ها قرار گرفت متاسفانه شخص وزیر جهاد کشاورزی چندان به انتقادات توجهی نکرد و با همراهی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی راه مقابله با رسانه ها را در پیش گرفت.
حالا نیز پس از پخش برنامه گفت و گوی ویژه خبری و افشای عمومی برخی واقعیت ها در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید، شب نامه هایی علیه برخی مدیران و خبرنگاران بخش کشاورزی منتشر می شود که نوک پیکان این هجوم به سمت مهندس ابوالقاسم گلباف از چهره های باسابقه و شناخته شده بخش کشاورزی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه دام، کشت و صنعت است.
همجمه های ناجوانمردانه و بی اساسی که واکنش وی را به همراه داشته است تا وی در مطلبی که در پایگاه  اطلاع رسانی مزرعه سبز نوشته به این فراکنی ها و تخریب ها پاسخ گوید.
جا دارد سازمان های نظارتی و به ویژه قوه قضاییه با حمایت همه جانبه از سوت زنی برای مقابله با فساد در بخش کشاورزی و جلوگیری از بروز رانت و فساد در کالاهای اساسی و حفاظت از سفره مردم، از رسانه ها و فعالان این بخش حمایت جدی تری انجام دهند.
برای مشاهده متن کامل مطلبی با عنوان «نور خدا خاموش نمی‌شود» به قلم مهندس ابوالقاسم گلباف کلیک کنید.
کد خبر 52124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =