۰ نفر
۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
«فاماس» تعریف تازه ماست

صنایع غذایی> اقتصادغذا - ماست «فاماس»، تازه‌ترین فرآورده لبنی شرکت صنایع شیر ایران به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، تازه‌ترین محصول تولیدی پگاه در گروه ماست با نام «فاماس» از شنبه ٢٣ بهمن به بازار عرضه و در سبد مصرفی شهروندان قرار گرفت.
براساس تحقیقات صورت گرفته از سوی واحد تحقیق و توسعه شرکت صنایع شیر ایران، این ماست به‌دلیل ارزش غذایی بالا و ترکیبات عالی، به بهبود گوارش فرد کمک و او را هرچه بیشتر به داشتن اندامی بهتر نزدیک‌تر می‌کند.
«فاماس» پگاه یک فرآورده لبنی در گروه ماست است که سرشار از پروتئین، پروبیوتیک و غنی از کلسیم استخوان‌ساز بوده و از مغذی‌ترین خوراکی‌ها به شمار می‌رود.
در حال حاضر خط تولید ماست فاماس در شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه تهران، گیلان، گلستان، خراسان، فارس، کرمان و اصفهان راه‌اندازی و اجرایی شده و علاوه‌بر عرضه در استان و شهرهای این شرکت‌ها، فاماس به وسیله ناوگان مجهز و هوشمند بازارگستر پگاه در سراسر ایران نیز توزیع می‌شود.
شهروندان و مشتریان محصولات پگاه در سراسر کشور، چنانچه درباره نحوه توزیع ماست فاماس و کیفیت آن پیشنهاد و نظری دارند می‌توانند با شماره تلفن ۴٢٠۴٧ واحد ارتباط با مشتریان پگاه، تماس گرفته و دیدگاه‌های خود را در این‌باره اعلام کنند.
شرکت صنایع شیر ایران، نخستین واحد تولیدکننده لبنیات پاستوریزه و استریلیزه در ایران با عمری بالغ‌ بر ۶٧ سال، محصولات لبنی متنوع ازجمله انواع ماست قالبی، همزده، چکیده، موسیر و پروبیوتیک را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
این شرکت در راستای بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاوردهای نوین صنعت غذا و پاسخ به سلیقه‌ و نیاز مشتریان، تازه‌ترین ماست تولیدی خود با نام «فاماس» را به بازار عرضه کرده است.
کد خبر 52142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =