حضور بخش خصوصی در وزارت جهاد کشاورزی جیره بندی شد +سند

کشاورزی> اقتصاد غذا - عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای عجیب حضور تشکل ها و نمایندگان بخش خصوصی در وزارت جهاد کشاورزی را سهمیه بندی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، پس از گذشت بیش از 2 سال از آغاز همه گیری کرونا در کشور و در حالی که بخش خصوصی به ویژه فعالان کالاهای اساسی درگیر موضوعات ارزی و حل مشکلات مربوط به آن هستند و تحریم های خارجی و نبود ارز کافی برای بسیاری از آنان مشکل ساز شده است معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به بهانه شیوع ویروس کرونا و در اقدامی عجیب حضور نمایندگان تشکل ها و فعالان بخش خصوصی را به هفته ای دوساعت و در روز خاص محدود کرده است.

این دستورالعمل که شبیه تعیین شیفت ها و دستورالعمل های نظامی و اصطلاحا پادگانی است در حالی است که بخش خصوصی عملا هر روز درگیر مشکلات متعددی برای تخصیص و تامین ارز آنهم در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.

بنا بر این گزارش متن این نامه خطاب به تشکل های تامین کننده کالاهای اساسی به شرح زیر است: 

انجمن غلات ایران

انجمن واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور

انجمن صنفی کارفرمایی تولید و تامین و روغن و چربی‌های خوراکی

انجمن صنفی صنایع روغن‌نباتی ایران

انجمن صنفی صنایع روغن‌کشی ایران

انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران

موضوع: زمان‌بندی حضور مراجعان و متقاضیان در دفتر خدمات بازرگانی

سلام علیکم؛

احتراما باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم حضور حداقلی مراجعان به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت مراجعان و کارکنان، حضور نماینده اتحادیه و نمایندگان انجمن‌ها و سایر شرکت‌های غیرعضو در اتحادیه و انجمن‌ها به شرح جدول زیر اعلام می‌گردد:

روز یکشنبه

سه‌شنبه

چهارشنبه

نمایندگان اتحادیه:

آقای نهاوندی و آقای خان‌مرادی

نمایندگان انجمن‌ها:

آقای ربیعی- خانم مقصودی

آقای علیپور

نمایندگان انجمن‌ها:

آقای جعفری و آقای رستمی

آقای خلیلی و آقای بیرشک

آقای قدیری و آقای اصغری‌فرد

مدیرعامل یا افراد صاحب امضاء مجاز شرکت‌های غیرعضو در انجمن و اتحادیه (با کارت ملی و برگه آخرین تغییرات ثبتی)

سایر مراجعان

ساعت 10 الی 12

ساعت 10 الی 12

ساعت 10 الی 12

تبصره 1: کلیه اقدامات (ثبت سفارش، نظر دستگاه، ترخیص) مرتبط با شرکت‌های عضو اتحادیه و انجمن‌ها از طریق نماینده معرفی شده اتحادیه و نمایندگان و انجمن‌ها انجام می‌پذیرد و شرکت‌های عضو از مراجعه حضوری و مستقیم خودداری نمایند.

تبصره 2: سایر شرکت‌ها که عضو اتحادیه و انجمن‌ها نمی‌باشند از طریق مدیرعامل با یکی از اعضاء هیات‌مدیره صاحب امضاء مجاز با همراه داشتن کارت ملی و برگ آخرین تغییرات ثبتی از سازمان ثبت، مجاز به تردد و پیگیری امور در زمان اعلام شده می‌باشند.

تبصره 3: پاسخگویی تلفنی کارشناسان حوزه ثبت سفارش و نظر دستگاه (ارزی) روز دوشنبه از ساعت 10 الی 12 و پاسخگویی تلفنی کارشناسان حوزه ترخیص روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه صبح ساعت 9 الی 10:30 می‌باشد.

تبصره 4: مراجعان و ارجاعات سایر معاونت‌ها و دفاتر با ثبت نامه و دستورات مربوطه در دبیرخانه مرکزی، طبق برنامه مقرر فوق‌الذکر مراجعه داشته باشند.

** حضور کلیه مراجعان و نمایندگان اتحادیه و انجمن‌ها خارج از ساعت مذکور در دفتر خدمات بازرگانی منوط به تایید آن دفتر می‌باشد.

عباس عسکرزاده

معاون وزیر

حضور بخش خصوصی در وزارت جهاد کشاورزی جیره بندی شد +سند

کد خبر 52167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    یک دفعه سازمانها حالا که بهانه هم دارن ارباب رجوع را که کارش انجام نمی دادن وفقط شعار می دهند حالاهم اصلا راهش ندهند....