بانک کشاورزی سمنان ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات «دامدار کارت» پرداخت کرد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: شعبه‌های این بانک استان تا پایان اردیبهشت امسال ۲۴۸ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات «دامدار کارت» پرداخت کردند.

علی کیومرثی  ابراز داشت: ۷۰ درصد هدفگذاری شعب بانک کشاورزی استان سمنان در  پرداخت تسهیلات دامدارکارت محقق شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان ادامه داد: ۲۴۸میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت به ۸۴۲ نفر از دامداران استان سمنان  پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همسو با سیاست های وزارت جهادکشاورزی و دولت، در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، از جامعه دامداران ایران، با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای مرغداری و دامداری حمایت می شود.

کیومرثی اضافه کرد: دامدار کارت با هدف تسهیل بخشی از مشکل نقدینگی در واحدهای تولیدی دامی، در سه نوع ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال، با سود ۱۰ تا ۱۵ درصد و بازپرداخت ۹ تا ۱۲ ماهه  برنامه ریزی شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: «دامدارکارت» برای تسهیل‌گری امور دامداران ایجاد شده و صدور دامدار کارت از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای حمایت از دامداران است.

به گزارش ایرنا، بانک کشاورزی در اجرای سیاست تامین نقدینگی واحدهای پرورش دام و طیور، در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۱ درصد تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۵ هزار و ۳۰۰ نفر از واجدان شرایط پرداخت کرده است.

تمامی دامداران دارای دام سبک، سنگین، طیور و آبزیان که به صورت سنتی و صنعتی فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی و ثبت نام، از مزایای دامدار کارت بهره‌مند شوند.

دامداران واجد شرایط همچنین می‌توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir نسبت به ثبت نام برای دریافت دامدار کارت اقدام کنند.

منبع:ایرنا

کد خبر 52793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =