فروش اعتباری نهاده های دامی در سامانه بازارگاه آغاز شد

مواد غذایی> اقتصاد غذا - مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام می توانند نهاده مورد نیاز خود را به صورت اعتباری از سامانه بازارگاه خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، با اجرایی شدن وعده وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اصلاحات در سامانه بازارگاه از این پس قابلیت عرضه های  «صرفا نقدی»، «صرفا توافقی» و «نقدی و توافقی» در هنگام پیش عرضه کوتاژها با رعایت سهمیه بندی فراهم شده است.

همچنین بنا بر این گزارش موارد دیگری نظیر ایجاد فرآیند انتقال سهمیه به کارخانجات خوراک آماده، ثبت بارنامه های زیر ۱۰ تن، ایجاد گزارش سرک بازرگانان، امکان عرضه نهاده برای GoodCode خاص توسط کاربر وزارت، افزودن امکان خرید خوراک آماده از محل تسهیلات اعطایی بانک، ایجاد صفحه تایید و پرداخت مبلغ واگذاری های تسهیلاتی، ساخت و خرید پکیج آرینی، خرید پکیج از عرضه هایی که صرفاً برای نوع مجوزهای آن پکیج عرضه شده اند، تعیین و ذخیره نوع آرین و غیر آرین هنگام خرید نیز در سامانه اصلاح یا افزوده شده است.

بنا بر این گزارش بهینه سازی و ایجاد گزارشات جدید در صفحه گزارش کارخانجات خوراک با قابلیت انتخاب بازه زمانی به شرح ذیل نیز اضافه شده است:

گزارش مدیریت کارخانجات خوراک

گزارش سهمیه های کارخانجات خوراک

گزارش خریدهای کارخانجات خوراک

گزارش عرضه ای انجام شده توسط کارخانجات خوراک

گزارش خرید خوراک از کارخانجات

کد خبر 52839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =