دوست دارید یک طعم فوق‌العاده و تازه را در کیک و کلوچه بچشید؟ تا حالا به این فکر کرده‌اید که یک کیک و ویفر جدید را تجربه کنید؟ تمایل دارید رولت‌های خوشمزه را داخل یک بسته‌بندی همراه خودتان داشته باشید؟ حس تجربه خوردن خوراکی‌های جدید و خوشمزه همیشه هیجان‌انگیز بوده است. حس شادی، رهایی و انرژی مثبت که فقط با خوردن یک کیک تازه بدست می‌آید. در این مقاله به معرفی با کیفیت‌ترین تولید کننده کیک و کلوچه یعنی گروه صنعتی نظری، برند نام آشنا و معتبر در تولید کیک رولتی سالم و مغذی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این خبر همراه ما باشید.

نسل جدید کیک‌ها و شیرینی‌های متنوع و با کیفیت در راه است!

برند نظری، تحقق‌ایده‌های تازه

 برای اولین بار در خاورمیانه، یکی از کارخانه‌های قدیمی تولید محصولات غذایی در ایران دست به ابتکار بزرگی زد. این کارخانه نزدیک به ۳۰ سال از آغاز فعالیتش در زمینه تولید کیک و کلوچه می‌گذرد. برند برتر نظری، نام این کارخانه است، که این روزها نامش بر سر زبان‌ها است و تبلیغات خاص تلویزیونی آن را قطعاً دیده‌اید.

گروه صنعتی نظری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بومی‌سازی فناوری تولید کیک و ویفر، گام بزرگی در تولید متنوع‌ترین محصولات غذایی در جهان برداشته است. این شرکت با دستان توانمند مهندسان ایرانی و فکر خلاق، ‌ایده نوین تولید کیک رولتین نظری را برای اولین بار محقق کرد. کارخانه بزرگ نظری در حال حاضر به کشورهای اروپایی و آسیایی صادرات دارد.

برند نظری، تجربه یک میان وعده خوب

هر فرد روزانه با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد، نیاز به دریافت انرژی برای سوخت و ساز بدنش دارد. بخش عظیمی از این انرژی با وعده‌های اصلی غذا تأمین می‌شود. ولی سؤال مهم این است که در فاصله بین این وعده‌های غذایی، انرژی بدن از چه راهی جایگزین شود؟

جواب ساده است، خوردن میان وعده‌های سالم و مغذی نقش مهمی در سلامتی بدن و به ویژه رشد کودکان دارد. طبق نظر کارشناسان تغذیه، اهمیت یک میان وعده مغذی و سالم از وعده‌های اصلی غذا کمتر نیست. کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند، بیشتر از سایرین باید به میان وعده‌ای که می‌خورند، توجه داشته باشند.

گروه صنعتی نظری، با تولید محصولات کیک و کلوچه سالم و مغذی، یک میان وعده عالی برای همه سلیقه‌ها و سنین مختلف تهیه کرده است. این شرکت به تغذیه سالم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و در تولید محصولات با کیفیت سرآمد است.

کیک رولتین، دونات، برانی، کیک لایه‌ای و سایر محصولات کارخانه نظری، حاوی مواد مغذی و ارزشمند است. با خوردن کیک و کلوچه نظری علاوه بر اینکه گرسنگی‌تان رفع می‌شود، انرژی مورد نیاز بدنتان نیز تأمین می‌گردد.

سوگلی برند نظری، چگونه بازار مواد غذایی را تسخیر کرد؟

تولید یک محصول با کیفیت و تبلیغات جذاب برای بدست آوردن بازار محصولات غذایی به تنهایی کافی نیست. بحث توزیع به موقع و حمل و نقل آن محصول در سراسر بازار هدف نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کارخانه نظری با توجه به ضرورت دسترسی آسان و سریع مردم به محصولات نوین و متنوع کیک و ویفر، سیستم حمل و نقل قوی و منحصر به فردی را به کار گرفته است. تا سوگلی محصولاتش، یعنی کیک رولتین فوق‌العاده خوشمزه، در همه فروشگاه‌های مواد غذایی در اختیار مردم قرار گیرد.

تصور کنید در هنگام تماشای سریال مورد علاقه‌تان، تبلیغات تلویزیونی پخش شود. شما در میان این تبلیغات، تیزر تبلیغاتی کیک رولتین کارخانه نظری را ببنید. دقیقاً همان لحظه حس عجیب لذت خوردن یک کیک رولتی در ذهن شما تداعی می‌شود. به شما این اطمینان را می‌دهیم، که به هر سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی بروید، کیک لایه ای، ویفر و کلوچه گروه صنعتی نظری در دسترس شماست. به راحتی می‌توانید آن حس خوشحال‌کننده را تجربه کنید.

نسل جدید کیک‌ها و شیرینی‌های متنوع و با کیفیت در راه است!

تنوع و کیفیت محصول در اسارت برند نظری قرار گرفت!

مشتریان یک کسب و کار، همیشه سلایق یکسانی ندارند، در واقع اصل تفاوت در انتخاب و سلیقه یکی از ویژگی‌های انسان است. تنوع محصول برای برآورده کردن نیازهای مشتریان، در موفقیت یک تجارت بسیار ضروری است. یک کارخانه تولید محصولات غذایی با ارائه محصولات متعدد، پاسخگویی نیاز افراد زیادی است. که در نهایت نیز فروش خود را بهبود می‌بخشد.

گروه صنعتی نظری، در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مدت دو سال پیاپی، به عنوان واحد نمونه تولیدی، شناخته شده است. کیک رولتین، محصول جدید برند نظری و سایر محصولات این کارخانه در کنار کیفیت فوق‌العاده، امتیاز تنوع محصول را نیز در اختیار این شرکت قرار داده است. کارخانه نظری، با ارائه کیک، کلوچه و ویفرهای متنوع، پیشگام در پاسخگویی به سلایق گوناگون در سال­های اخیر است.

برند نظری، تجربه‌ای دیرینه با فناوری مدرن

در این مطلب سعی کردیم شما را با نسل جدید کیک و کلوچه و تنوع محصولات گروه صنعتی نظری آشنا کنیم. کارخانه نظری از گذشته تا کنون رسالت خود را در تولید محصولات با کیفیت و سالم به خوبی انجام داده است. همه با محصولات قدیمی این شرکت به خوبی آشنا هستیم. اکنون نیز با بومی‌سازی و ساخت خاص‌ترین دستگاه تولید کیک رولتی، در تولید کیک­های لایه­ای جدید و متنوع، نام برند نظری در جهان مطرح شده است. ‌امیدواریم مطالعه این مقاله به شما برای آشنایی با بهترین تولیدکننده کیک و ویفر یعنی گروه صنعتی نظری کمک کند.

کد خبر 52907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =