اطلاعیه مهم سازمان حمایت در خصوص فرایند قیمت گذاری کالاها

اقتصاد غذا - سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مکاتبه این سازمان که در برخی رسانه ها منتشر شده است به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود که در عمل قابلیت اجرا نداشته و در همان مقطع زمانی منتفی شده بود و کماکان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این اطلاعیه آورده است: فرایند قیمت گذاری بیان شده در مکاتبه این سازمان که در برخی رسانه ها منتشر شده است؛ به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود که در عمل قابلیت اجرا نداشته و در همان مقطع زمانی منتفی شده بود. ارسال این مکاتبه ناشی از عدم اطلاع از منتفی شدن این فرایند بوده است.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: کماکان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و در موارد خاص پیشنهاد این سازمان برای تایید در ستاد تنظیم بازار مطرح می شود.

گفتنی است سازمان حمایت طی نامه ای در تاریخ ۲۸ تیرماه  ۱۴۰۱ فرایند جدید قیمت گذاری کالا و خدمات را رسما اعلام کرده بود. (لینک)

کد خبر 53071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =