حضور پررنگ گروه صنعتی زر در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

صنایع غذایی> اقتصاد غذا - گروه صنعتی و پژوهشی " زر " محصولات خود را در بزرگترین کشور جهان به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، گروه زر با شرکت های زیرمجموعه از جمله زرکام، زرفروکتوز، زرماکارون و زرگرین در سی و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی مسکو (WorldFood Moscow) از امروز ۲۹ شهریور تا یکم مهر ۱۴۰۱ حضور دارد.
 شرکت زرکام بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیاست که محصولات خود را نخستین بار در عرصه بین المللی عرضه کرده  که شامل کیک، ویفر و شکلات است.
محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد.
هم اکنون انواع کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود و تا پایان امسال، ۴۰۰ محصول شامل انواع کیک ها، بیسکوِئیت، ویفر، شکلات، تافی و کراکر در ایران و بازارهای جهان عرضه خواهد شد.
همچنین شرکت زرفروکتوز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل "شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز، مالتودکسترین، نشاسته های اصلاح شده و پری ژلاتینه" در این نمایشگاه حضور دارد.
شرکت زرماکارون نیز به عنوان بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع پاستا، پودر کیک، آرد و شرکت زرگرین با کود آلی مایع که بر پایه مشتقات گیاهی و سازگار با محیط زیست می باشد در این نمایشگاه شرکت کرده اند.  
نمایشگاه صنایع غذایی مسکو یک رویداد بین المللی برجسته برای محصولات غذایی است که مخاطبان وسیعی را از میان تولیدکنندگان، عمده فروش ها، توزیع کنندگان، خرده فروش ها و رستوران داران سراسر جهان به خود جذب می کند.
 تولیدکنندگان و تامین کنندگان پیشرو مواد غذایی از ۲۳ کشور و ۵۲ منطقه روسیه محصولات خود را در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو  ارائه کرده اند و پیش بینی می شود افزون بر ۱۶ هزار نفر از ۷۵ کشور و ۸۲ منطقه روسیه از آن بازدید کنند.
بخشهای نمایشگاه صنایع غذایی مسکو شامل خواروبار، غذاهای منجمد، صنعت شیرینی پزی، خوراک های کنسروی، روغن ها، چربی ها و سس ها، فرآورده های لبنی، گوشت، مرغ و تخم مرغ، نوشیدنی ها، ماهی و غذاهای دریایی، میوه ها و سبزیجات، چای و قهوه، خوراک های سالم و ارگانیک و انواع نوشیدنی هاست.
 

کد خبر 53305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =