«زرکام»، بزرگترین کارخانه «کانفکشنری» خاورمیانه به بهره برداری رسید

صنایع غذایی> اقتصاد غذا - «زرکام» به عنوان بزرگترین کارخانه «کانفکشنری» خاورمیانه در ارتباط زنده تصویری با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، این کارخانه عظیم و دانش بنیان در استان البرز  قرار دارد و با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.
بنیان گذار گروه صنعتی و پژوهشی "زر" گفت: بیش از  400 نوع محصول غذایی و کانفکشنری با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در این کارخانه تولید می شود..
مرتضی سلطانی ادامه داد: مساحت کارخانه "زرکام" 300 هزار متر مربع و با همت مهندسان و کارگران جوان این مرز و بوم، ساخته شده است.
او افزود : این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین طرحهای بخش خصوصی کشور برای 5 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.
بنیان گذار گروه صنعتی و پژوهشی "زر" خاطرنشان ساخت: همه محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را دارد و با بزرگترین شرکتهای چندملیتی ، رقابت خواهدکرد و به انحصار آنها پایان خواهد داد.
به گفته سلطانی ، زنجیره تامین کامل گروه صنعتی " زر" از مزرعه تا سفره را پوشش می دهد و وجود شرکت های آرد زر، زرماکارون ، سیلوهای پیشرفته ذخیره سازی غلات ، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات "High Tech" از خانواده شیرین کننده های طبیعی در یک مجموعه در دنیا کم نظیر است.
بهره برداری از کارخانه زرکام، تحولات بی سابقه ای در صنایع تبدیلی و بازرگانی در سطح ملی و کشورهای منطقه در پی خواهد داشت.

«زرکام» ، بزرگترین کارخانه «کانفکشنری» خاورمیانه به بهره برداری رسید

«زرکام» ، بزرگترین کارخانه «کانفکشنری» خاورمیانه به بهره برداری رسید

«زرکام» ، بزرگترین کارخانه «کانفکشنری» خاورمیانه به بهره برداری رسید
 

کد خبر 52978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =