۰ نفر
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، محمد رضوانی فر را به عنوان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی محمد رضوانی فر را به سمت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

متن حکم رئیس کل جدید گمرک به شرح زیر است:

جناب آقای محمد رضوانی فر

نظر به تعهد، تخصص، دانش وتوانمندی‌های ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. انتظار می‌رود در راستای اجرای اسناد بالادست نظام، برنامه‌های دولت سیزدهم و برنامه‌های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی موارد ذیل در اولویت برنامه‌های شما قرار گیرد:

توسعه و توانمندسازی سرمایه انسانی گمرک با هدف ارتقای بهره وری نظام گمرکی، گسترش ارتباط با سازمان‌های بین المللی و تقویت همکاری‌های منطقه ای در حوزه تجارت فرامرزی، برون سپاری ارائه خدمات منطبق بر سیاست های کلی اصل (۴۴ ) قانون اساسی و طرح ریزی شیوه‌های نوین مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء زیرساخت‌های گمرکی.

باز مهندسی و اصلاح فرایندها در رویه های مختلف گمرکی و بهره گیری از فن‌آوری‌های نوین با هدف چابک سازی و افزایش سرعت دقت در تشریفات گمرکی اصلاح نظام ارزش گذاری کالاهای وارداتی و صادراتی گمرکی بهبود ارتقای رتبه ایران در شاخص تجارت فرامرزی با همکاری سایر دستگاه های مربوطه امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید احسان خاندوزی

کد خبر 53548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =