۰ نفر
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
فجر تا فطر در فروشگاه رفاه اجرا شد

استقبال بی‌نظیر مشتریان پس از اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه رفاه به اوج رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه رفاه در حاشیه بازدید خود از شعبه تهرانپارس گفت: خوشبختانه استقبال فوق‌العاده‌ای از طرح « فجر تا فطر » به عمل آمده است، امروز این طرح به صورت پایلوت در شعبه تهرانپارس اجرا شد که حضور پررنگ مشتریان در این فروشگاه را به همراه داشت.

نمازی در رابطه با طرح رفاه فکتوری توضیح داد: همزمان با اجرای برنامه «فجر تا فطر»، در گامی جدید از خدمات نوین این بنگاه اقتصادی خصوصی، طرح رفاه فکتوری برای تجربه یک خرید راحت، ارزان و مناسب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین نمازی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی دکتر ساداتی نژاد گفت: با مساعدت‌ها و اعلام ایشان در طرح « فجر تا فطر» امکان خدمات‌رسانی بالغ بر ۸۰ شعبه رفاه در بیش از ۲۷ استان با مساحتی بالغ بر ۳۲۰۰۰۰ متر مربع که تحت مالکیت رفاه می‌باشد، امکان پذیر گشته است. 

وی در ادامه بیان کرد: در مرحله اول، عرضه و بسته‌بندی کالاهای اساسی از جمله: برنج، حبوبات، قند و شکر، گوشت و مرغ، در کلیه شعب این فروشگاه به‌ دور از هرگونه واسطه گری و همچنین ایجاد تخفیف تا ۳۰ درصد نسبت به برندهای بسته‌بندی موجود در سطح کشور انجام می‌شود.

نمازی در رابطه با نحوه ارائه این تخفیفات اظهار داشت: فروشگاه‌های رفاه با توجه به عدم پرداخت اجاره و مالکیت فضاهای فروشگاهی رفاه و همچنین ارتباط بدون واسطه با تأمین کنندگان می‌تواند با کم‌کردن حاشیه سود خود، چنین تخفیفاتی را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. 


وی ادامه داد: همچنین برنامه بعدی رفاه این است تا با اجرای طرح رفاه فکتوری، بسته‌بندی کالاهای ضروری را به صورت مستقل انجام دهد و با تأمین، بسته‌بندی و عرضه مستقیم، ارائه تخفیفات ویژه را برای ملت شریف ایران ایجاد کند.

نمازی در ادامه نیز با اشاره به حمایت‌های موجود گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت‌های آقای دکتر راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران (GTC) تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 53710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =