کانون صنایع غذایی لیست کاندیداهای مورد حمایت در انتخابات اتاق تهران را منتشر کرد

کانون انجمن های صنایع غذایی در بیانیه ای لیست 12 نفره مورد حمایت خود، متشکل از نمایندگان صنعت غذا برای حضور در انتخابات اتاق تهران را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، کانون انجمن های صنایع غذایی ایران همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت طی بیانیه ای ضمن حمایت از لیست ائتلاف برای فردا، فهرست نمایندگان مورد حمایت کانون متشکل از فعالان صنایع غذایی را به شرح زیر اعلام کرد:

 کاوه زرگران 
فرهاد آگاهی 
کورش منتصر 
داود رنگی 
حسن فروزانفر 
احمدرضا فرشچیان 
محمدرضا غیرالهی 
سید مظفر عبدالله  
علی تقوی فر 
محمد مهدی نهاوندی 
محسن بهرامی ارض اقدس 
مریم تاج آبادی

بنا بر این گزارش متن کامل بیانیه کانون به شرح زیر است:

با عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و فخر همه دوران ها،مهدی صاحب الزمان محضر همه اهالی صنعت تجارت و کشاورزی،بدینوسیله کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران به عنوان نماینده صنعت خوراکی و آشامیدنی و چتر بالاسری بیش از ۵۰ انجمن،اتحادیه و تشکل این صنعت پس از بررسی های مکرر و بدنبال تشکیل جلسات و اخذ نظرات و پیشنهادت از انجمن ها و تشکل های این صنعت در خصوص انتخابات اتاقهای بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیانیه خود را به‌ شرح ذیل اعلام میدارد.
مجموعه کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران از بین داوطلبان شرکت کننده در صنعت غذایی استان تهران با توجه به سابقه فعالیت و همچنین پیشنهادات تشکلهای زیر مجموعه فهرست افراد زیر را که همگی از اعضای با تجربه و شناخته شده صنعت غذا می‌باشند را از بین سایر داوطلبان این بخش  بعنوان نمایندگان بخش غذایی در انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران اعلام میدارد. لازم به ذکر است علاوه بر این لیست،این مجموعه از بین سایر لیستهای اعلامی ،فهرست گروه ائتلاف برای فردا را بعنوان فهرست منتخب اعلام می‌نماید. امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و توانمند شاهد رشد و شکوفایی صنایع غذایی و کشاورزی باشیم.
 کاوه زرگران 
فرهاد آگاهی 
کورش منتصر 
داود رنگی 
حسن فروزانفر 
احمدرضا فرشچیان 
محمدرضا غیرالهی 
سید مظفر عبدالله  
علی تقوی فر 
محمد مهدی نهاوندی 
محسن بهرامی ارض اقدس 
مریم تاج آبادی

کد خبر 53820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =