نمایش توانمندی های صادراتی گروه صنعتی پژوهشی زر در ایران اکسپو ۲۰۲۳

اقتصاد غذا - پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۳) به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکتهای بین المللی و بزرگ زیرمجموعه خود در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین محصولات صادراتی این مجموعه را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، شرکت زرکام به عنوان یکی از بزرگترین کانفکشنری های غرب آسیا و تولید کننده محصولات بیسکویت، ویفر، کیک وکلوچه و کراکر، شرکت زرماکارون، بزرگترین تولید و صادرکننده انواع پاستا و ماکارونی در کشور و شرکت زرنام با فرآوری عمیق غلات در نخستین و بزرگترین پالایشگاه غلات ایران؛ محصولات خود را در سالن ۸ و ۹ در پاویون البرز ارائه می کنند.

نمایشگاه ایران اکسپو  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  با حضور۸۰۰ صادرکننده برتر ایرانی فعالیت دارد و پیش بینی می شود بیش از هزار تاجر و بازرگان از ۷۰ کشور برای بازدید محصولات غیرنفتی ایران، به تهران سفر کنند.  

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ۱۵ سالن نمایشگاهی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا؛ برگزار می شود


 

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۳) به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکتهای بین المللی و بزرگ زیرمجموعه خود در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین محصولات صادراتی این مجموعه را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا "فودپرس" شرکت زرکام به عنوان یکی از بزرگترین کانفکشنری های غرب آسیا و تولید کننده محصولات بیسکویت، ویفر، کیک وکلوچه و کراکر، شرکت زرماکارون، بزرگترین تولید و صادرکننده انواع پاستا و ماکارونی در کشور و شرکت زرنام با فرآوری عمیق غلات در نخستین و بزرگترین پالایشگاه غلات ایران؛ محصولات خود را در سالن ۸ و ۹ در پاویون البرز ارائه می کنند.

نمایشگاه ایران اکسپو  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  با حضور۸۰۰ صادرکننده برتر ایرانی فعالیت دارد و پیش بینی می شود بیش از هزار تاجر و بازرگان از ۷۰ کشور برای بازدید محصولات غیرنفتی ایران، به تهران سفر کنند.  

نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران در ۱۵ سالن نمایشگاهی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا؛ برگزار می شود


 

کد خبر 53924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =