آیین نکوداشت غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذار هلدینگ سولیکو کاله برگزار شد

اقتصاد غذا - آئین نکوداشت "غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذاری هلدینگ سولیکو کاله" هم‌زمان با زادروز این کارآفرین و از تولیدکنندگان برتر صنعت غذایی صبح امروز ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور مرتضی سلطانی، نایب‌رئیس مجمع کارآفرینان ایران و بنیان‌گذار هلدینگ زر، رضا رضایی، بنیان گذار هلدینگ آذین خودرو و عضو هیات مدیره مجمع کارآفرینان ایران، مسعود سزاوار، قائم‌مقام هلدینگ گلرنگ، رضا حاجی پور و محمدعلی محسنی بندپی، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران، رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی ایران و به همت مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

به گزاش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در این مراسم که به‌پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه وی در عرصه صنعت غذایی در جهت رشد و توسعه تولید و صنعت کشور در داخل و عرصه بین‌المللی برگزار شد، "مرتضی سلطانی به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع کارآفرینان ایران" اظهار کرد: ازآنجایی‌که تولید یعنی مشکل و چالش، اگر کسی که وارد این عرصه می‌شود، از ادبیات و مشکلات تولید آگاهی نداشته باشد بهتر است که هیچ‌گاه به این حوزه وارد نشود.

وی افزود: اما این درحالی است که زیبایی تولید به این است که کارآفرینان و بزرگان صنعت و تولید در کشور از این مسیر عبور کرده و بی‌شک می‌توان گفت مشابه کارآفرینان بزرگ ایران وجود ندارد.

به گفته بنیان‌گذار هلدینگ زر ما تولیدکنندگان به‌هیچ‌عنوان متوقف نخواهیم شد و هرچه مشکلات تولید بیشتر باشد با تکیه ‌بر پروردگار و جدیت بیشتر به مسیر خود و خدمت به مردم عزیز ایران ادامه خواهیم داد.

*فعالیت در ایران افتخار من است*

در ادامه این مراسم "غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذار هلدینگ سولیکو کاله" نیز با تشکر از مجمع کارآفرینان ایران اظهار کرد: من به‌عنوان یک تولیدکننده از روند فعالیت خود و پیشرفت صنعت کشور و خدمت به مردم لذت می‌برم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در ایران و مردم این کشور افتخار من است، گفت: هر موضوعی ازجمله ارزآوری، پیشرفت و ... که بهبود معیشت مردم را در پی دارد از جمله اهداف و افتخارات من است که بی‌شک بااراده و جدیت بیشتری در این مسیر ادامه خواهم داد.

در پایان نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های این تولیدکننده و کارآفرین برتر بر حمایت همه‌جانبه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در راستای رشد و پیشرفت تولید و صنعت و معیشت مردم حمایت کردند.

لازم به ذکر است "مجمع کارآفرینان ایران" به‌عنوان متولی پیشران‌های اقتصادی و تولیدکنندگان حوزه مولد بر خود لازم می‌داند از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان بزرگ صنایع مختلف تقدیر به عمل آورد.

آیین نکوداشت غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذار هلدینگ سولیکو کاله برگزار شد

کد خبر 54041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =