تقسیم ۱۳۵ تومان سود نقدی بین سهامداران غکورش/ افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد

مجمع سالیانه عادی و فوق العاده صنعت غذایی کورش برگزار شد و ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۱۳۵ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود و افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از محل سود انباشته، مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صنعت غذایی کورش، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنعت غذایی کورش با حضور مدیران شرکت و بیش از ۹۰ درصد سهامداران، در روز شنبه مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل بزرگ ارم برگزار شد.
این مراسم که با ذکر یاد و خاطره مرحوم حاج محمدکریم فضلی، بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ آغاز شد، با قرائت پیام هیئت‌مدیره به سهامداران ادامه پیدا کرد و پس از آن، کورش منتصر، رئیس هیات مدیره از مدیرعامل شرکت آقای محمد برهانی خواست گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ را ارائه کند.
برهانی درباره جایگاه صنعت غذایی کورش در صنعت روغن نباتی کشور گفت: ما موفق شدیم سهم خود را از بازار کل روغن از  ۴/۱۳ درصد در سال ۱۴۰۰، به ۴/۱۵ درصد در سال ۱۴۰۱ افزایش دهیم و همین امر باعث افزایش سهم بازار روغن خانوار از ۷/۲۱ درصد به ۸/۲۲ درصد شد.
بعد از صحبت‌های مدیرعامل صنعت غذایی کورش، مصطفی دیلمی‌پور، حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارش خود را درباره عملکرد سال مالی مطرح کرد. در ادامه این مراسم، حاضران و سهامداران سوالات خود را از رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیر مالی و اقتصادی شرکت پرسیدند و پس از تایید گزارش، در خصوص تقسیم سود سهام، نظرسنجی شد که نهایتا  تقسیم سود ۱۶۲۰ میلیارد تومان، به ازای هر سهم ۱۳۵ تومان تصویب شد و همچنین در مجمع فوق‌العاده نیز به میزان ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه مورد تصویب قرار گرفت و سرمایه شرکت به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

کد خبر 54133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =