توسعه محصولات سلامت محور نیازمند حمایت دولتی و تبلیغات بیشتر است

رشد تولید و مصرف محصولات سلامت محور تاکنون به اندازه کافی تبلیغ نشده و به دلیل کندی در ترویج، برخی افراد هنوز آگاهی کافی در مورد این محصولات ندارند.

مسعود فرزد مدیر فروش شرکت آرین طعم خزر در گفت و گو با گروه رسانه ای آتا ضمن معرفی حوزه فعالیت هلدینگ بین المللی ویونی و شرکت های تابعه، گفت: شرکت آرین طعم خزر یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه صنایع روغنکشی از دانه‌های روغنی و تولید روغن نباتی است. این شرکت با شعار “سلامت پایدار، ثمره بیش از پنج دهه تجربه متخصصان نخبه و نیز سالها تلاش خستگی ناپذیر مدیران حرفه‌ای کشور در صنایع روغنکشی” فعالیت می‌کند.

فرزد با تاکید بر اقدامات ارزشمند این شرکت در راستای تولید محصولات سلامت محور، بیان کرد: به طور کلی، محصولات سلامت محور شرکت آرین طعم خزر در صنف روغن، شامل محصولاتی مانند روغن‌های زیتون، کنجد، کلزا و ذرت می‌شوند. همچنین محصولات دیگری نیز در لیست محصولات سلامت محور ما وجود دارند؛ از جمله روغن‌های کلد پرس سبوس برنج، گردو، بادام زمینی، بذر گوجه فرنگی، فندق، نارگیل، تخم کدو، پسته، آواکادو، کنجد، بادام شیرین، هسته انگور، ذرت، کلزا، شاهدانه، گلرنگ، سیاهدانه، کرچک، دانه چیا و خردل می‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به نیاز شدید صنعت محصولات سلامت محوربه تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: به نظر من، رشد تولید و مصرف محصولات سلامت محور تاکنون به اندازه کافی تبلیغ نشده و به دلیل کندی در ترویج، برخی افراد هنوز آگاهی کافی در مورد این محصولات ندارند. با این حال، اگر این محصولات مورد توجه بیشتری قرار گیرند و به طرز مناسبی تبلیغ شوند، مطمئن هستم که اقبال عمومی نسبت به آنها افزایش خواهد یافت.

لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان محصولات سلامت محور
مدیر فروش شرکت آرین طعم خزر با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان محصولات سلامت محور تصریح کرد: حمایت دولتی از تولید داخلی و توسعه محصولات سلامت محور بسیار مهم است. این حمایت می‌تواند شامل ارائه تسهیلات مالی، تشویق به تحقیق و توسعه، ایجاد برنامه‌ها و سیاست‌های مداوم برای ترویج محصولات سلامت محور و همچنین ایجاد انگیزه برای تولید این محصولات در کشور باشد. با این اقدامات، می‌توانیم از منابع داخلی استفاده کنیم و به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور کمک کنیم.

یادآوری می‌شود، دومین نمایشگاه زندگی سالم، ۸ الی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، در راستای معرفی محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی توسط گروه رسانه‌ای آتا  و با مشارکت انجمن ارگانیک ایران در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 54150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =