تردد بیش‌از ۴ میلیون مسافر از گمرکات خوزستان/ افزایش ۱۰۱ درصدی میزان ترانزیت خارجی

ناظر گمرکات خوزستان از تردد بیش از ۴ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی استان در هفت ماهه امسال خبر داد.

بهروز قره بیگی در خصوص تردد مسافر از گمرکات خوزستان، اظهار کرد: در هفت ماهه امسال مسافران ورودی از مرزهای شلمچه و چذابه، فرودگاه اهواز و مرز دریایی خرمشهر به خوزستان ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار نفر بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی از این مرزهای زمینی، دریایی و هوایی استان ۲ میلیون و ۵۰۲ هزار نفر خارج شده‌اند.

ناظر گمرکات خوزستان در خصوص ترانزیت نیز گفت: در ۷ ماهه امسال در بحث ترانزیت داخلی بیش از یک هزار و ۸۳۹ تن کالا ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته از نظر وزنی ۳۴ درصد افزایش داشته است.

قره بیگی ادامه داد: در زمینه ترانزیت خارجی نیز در این بازه زمانی ۴ هزار و ۱۷۰ فقره اظهارنامه به وزن ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار تن ثبت شده که از نظر تعدادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد و از نظر وزنی ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین در خصوص خروج و ورود موقت، عنوان کرد: در هفت ماهه امسال ۴۱۳ فقره اظهارنامه خروج موقت به ارزش ۵۸۳ میلیون دلار ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی ۶۶ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۱۱هزار و ۱۹۱ اظهارنامه ورود موقت به ارزش ۴۴۰ میلیون دلار ثبت شده که از نظر ارزشی ۷ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 54389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =