واردات گوشت گاومیش مشمول بررسی سیستمی شد

معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: واردات گوشت گاومیش مشمول بررسی سیستمی شد و درخواست ها به طور کامل توسط سامانه، بررسی شده و هیچ گونه اظهارنظر کارشناسی صورت نمی گیرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضوابط بررسی درخواست های مجوز ثبت سفارش واردات گوشت گاومیش بر اساس ابلاغیه شماره ۲۰۷۸۹۰ این معاونت بوده و همه واردکنندگان، ملزم به رعایت این ضوابط می باشند و صدور مجوز با توجه به شاخص های سقف کارت بازرگانی و سابقه واردات، توسط سامانه به شکل سیستمی صورت می گیرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:  با توجه به شاخص های گفته شده، برخی از شرکت ها به دلیل بالا بودن میزان ثبت سفارشات آنها تاکنون (در سال ۱۴۰۲)، تا اطلاع ثانوی امکان افتتاح ثبت سفارش و نیز افزایش میزان ثبت سفارشات قبلی را نخواهند داشت.

همچنین تمدید و اصلاح ثبت سفارشات سال ۱۴۰۲ برای شرکت های فوق صرفاً تا سقف سهمیه بندی تعیین شده مبتنی بر شاخص های فوق و در چارچوب ضوابط اعلامی در ابلاغیه ۲۰۷۸۹۰ امکان پذیر می باشد. بدین منظور موارد مربوطه می بایست به معاونت بازرگانی اعلام گردد.

در انتهایاین اطلاعیه آورده شده است: تمدید و اصلاح ثبت سفارشات قبل از سال ۱۴۰۲ تنها در چارچوب ضوابط اعلامی در ابلاغیه ۲۰۷۸۹۰ امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 54544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =