نمایشگاه روسیه دروازه گسترش فروش محصولات گروه زر به بازارهای بین المللی

محصولات گروه زر در نمایشگاه پرود اکسپو روسیه (PROD EXPO) ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی گروه زر، این گروه دانش بنیان با شرکت‌های زیر مجموعه خود (زرماکارون، زرکام، زرفروکتوز و زرگرین) در نمایشگاه پرود اکسپو روسیه از ۵ الی ۹ فوریه حضور دارد.
علاقه مندان می‌توانند با حضور در غرفه این شرکت واقع در سالن شماره ۲.۳ ,غرفه ۲۳B۳۶، از محصولات ارائه شده دیدن کنند.

شرکت زرماکارون بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع پاستا، پودر کیک و آرد را در این نمایشگاه ارائه کرده است. زرماکارون دومین تولیدکننده پاستا در جهان به لحاظ ظرفیت اسمی است و با بزرگترین خطوط تولید در خاورمیانه اکنون رهبری بازار پاستا را در اختیاردارد و پیشرو در بازار پاستا ایران است.

همچنین شرکت زرکام، بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه با محصولات کیک، ویفر، شکلات و تافی در این نمایشگاه حضور دارد. محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد. هم اکنون بیش از ۵۰۰ نوع مختلف کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود.

شرکت زرفروکتوز نیز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل “شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز، مالتودکسترین، انواع نشاسته های خام و اصلاح شده و “پری ژلاتینه” در این نمایشگاه حضور دارد.
از دیگر بخشهای غرفه گروه زر، ارائه کود های مایع آلی ارگانیک با عنوان زرگرین است. کودهای مایع آلی ارگانیک زرگرین بر پایه غلات است که گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا را در سوئیس دریافت کرده است و قابلیت رقابت با کودهای آلی ارگانیک اروپایی را دارد.

این نمایشگاه گردهمایی عظیمی از تولیدکنندگان موادغذایی، توزیع کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان حوزه کشاورزی و غذایی در جهان محسوب می شود.

نمایشگاه روسیه دروازه گسترش فروش محصولات گروه زر به بازارهای بین المللی

نمایشگاه روسیه دروازه گسترش فروش محصولات گروه زر به بازارهای بین المللی
 

کد خبر 54695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =