صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شد/ صادرات محصولات زمزم بیش از دو برابر شد

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت : زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد صادرات مجدد نوشابه ایرانی پس از ۶ سال و ارسال پنج میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان را نشان از برنامه ریزی هوشمندانه و استراتژیک مدیران این شرکت دانست و افزود: بازگشت قدرتمند زمزم به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس علاوه بر ارتقای رتبه صادرات ایران به عمان ، باعث تقویت برند ایرانی در منطقه شده است. 
 
مدیر عامل شرکت زمزم نیز در این دیدار گفت: شرکت زمزم پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات ۴۰ کانتینر نوشابه کولا، پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد. 
 
عبداللهی نژاد افزود: زمزم با راه اندازی نمایندگی رسمی فروش در عمان و اتمام مذاکرات برای راه‌اندازی خط تولید مشترک محصولات زمزم در عمان، به زودی حجم صادرات نوشابه ایرانی به عمان و منطقه را ارتقای چند برابری خواهد داد.

وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات زمزم از یک و نیم میلیون دلار به سه و نیم میلیون دلار در ۵۰ روز اخیر افزود: به زودی به رکورد صادرات ۱۰ میلیون دلاری فروش محصولات زمزم در بازارهای جهانی دست خواهیم یافت.

کد خبر 54733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =