کشاورزی> رییس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری آرد برای نانوایان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، حسین صلواتی گفت: بانک سپه پس از ورود موفق در عرصه ارائه خدمت خرید تضمینی گندم، این بار بنابر درخواست مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی برای تهیه، طراحی و پیاده سازی سامانه ای برای مدیریت خرید آرد و توزیع آن اقدام کرده است.

وی افزود : سامانه مدیریت آرد (خرید تضمینی آرد) قادر به سهمیه بندی و توزیع آرد تولیدی از سوی کارخانه های آرد به نانوایان در سراسر کشور است.

صلواتی گفت: به دلیل وجود محدودیت هایی از قبیل نبود شعبه در برخی شهرها و روستاها و نیز وجود تراکم بسیار نانوایان در برخی شعب، این سامانه مجهز به خرید غیرحضوری شد و نانوایان بدون نیاز به مراجعه به شعب یا مراکز خاص از طریق اینترنت و از هرمکان قادر به بهره گیری از آن هستند.

وی افزود: نانوایان با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سوی بانک و بر روی یک بستر امن می توانند از سهمیه آرد تخصیص داده شده بهره برداری و وجه سهمیه خریداری شده را در همان لحظه به صورت الکترونیک و در همان بستر پرداخت کنند.

رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: این امر حذف و صرفه جویی در هزینه ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان در هر مکان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه از هفتم مرداد آماده بهره برداری برای استفاده نانوایان عزیز در سراسر کشور شده و دسترسی به این سامانه با نشانی baker.ebnaksepah.ir امکان پذیر است.

صلواتی گفت: برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور درج شود که به صورت پیش فرض به ترتیب کد نانوایی و کد ملی نانوا تعریف شده و بنابراین لازم است تا نانوا به منظور حفظ امنیت دسترسی در نخستین بار ورود خود به سامانه برای تغییر رمز ورود خود اقدام کند.

صلواتی گفت: چنانچه نانوا رمز عبور خود را فراموش کند باید به سامان غله استان برای دریافت رمز جدید مراجعه کند.

وی افزود : سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط بانک سپه از طریق شماره تماس 1557 آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی درباره این سامانه است.
کد خبر 5508a354e2964e319900d24d077ae514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس شاهمرادی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    3 0
    باسلام:جناب آقای حسین صلواتی باکمال احترام به شما ،حضرت عالی این را بدانید که شرکت مادرتخصصی مسئول سامانه ی آرد نیستن ،که به درخواست آنها شماسامانه ی آرد برای نانوایان تشکیل بدهید ، چندسال است این سامانه آرد دراختیار شرکت تعاونی نانوایان است،که شرکت تعاون نانوایان تهران باتوافق و باهزار مشکل با مسئولین سابق طرّاحی وپیاده نموده است،دراین 70سال زحمات مسئولین اتحادیه وتعاونی نانوایان تهران بیهوده بوده است،تمام مسئولین محترم غله و خدمات بازرگانی دولتی ایران شاهد این زحمات اتحادیه و شرکت تعاونی نانوایان بوده اند،که سامانه متعلق به نانوایان می باشد