صنایع غذایی> مدیر کل فراورده های غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از کیفیت شیرینی و شکلات ایرانی و صادرات بالی آن خبر داد.

دکتر هدایت حسینی مدیر کل فراورده های غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  گفت: با توجه به تولیدات با کیفیتی که کشور ایران در زمینه شیرینی و شکلات دارد و همینطور حمایتها و روانسازیهایی که سازمان غذا و دارو از این محصولات دارد سهم صادرات مواد غذایی مرتبط با این صنعت یکی از نقاط قوت تولیدات فراورده های غذایی شده است.

وی با بیان اینکه صادرات خیلی خوبی در این حوزه وجود دارد افزود: برخی کشورهای اروپایی و حتی امریکایی متقاضی شکلات و شیرینی ایرانی هستند.

مدیر کل فراورده های غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروابراز امیدواری کرد صنعت با استفاده بهینه ازپتانسیل موجود بتواند صادراتش را بیشتر توسعه دهد.

وی همچنین تصریح نمود: در بحث قاچاق که که بنایش مخفی کاریست ودربسیاری حوزه ها، جامعه را مبتلابه خود نموده است در فراورده های غذایی ای مثل شیرینی و شکلات هرگز نتوانسته با شدت و حدت سایر حوزه ها رخ عیان نماید.

حسینی در پایان عنوان کرد: از آنجا که قاچاقچیان قبل ازهرچیز به دنبال سود محصولات می باشند هیچ توجیح اقتصادی برای قاچاق این محصولات نمی یابند واین مهم حاصل نگشته مگر به به دلیل توان و قدرت بالایی که در صنعت فراورده های غذایی ما وجود دارد.
کد خبر 557bbd095e7a40f3a8db083dd5b32ae2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =