کشاورزی> فود پرس - زمزمه های کناره گیری حسن یونس سینکی از سمتهایش در دولت یازدهم بیش از پیش قوت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد غذا، خبر استعفای حسن یونس سینکی از سمت قائم مقامی وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی چند ماهی است که بر سر زبانها افتاده است. عده ای از کناره گیری وی از تمامی سمت های اجراییش به دلیل بیماری سخن می گویند و عده ای نیز احتمال حضورش در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی را دلیل خروجش از دولت یازدهم می دانند.

اما عده ای دیگر اختلافات متعدد وی در بدنه وزارت جهاد کشاورزی به خصوص در زمینه شکر، روغن نباتی و دانه های روغنی و مشکلات تنظیم بازار در سال 93 و احتمالا چالش های سال 94 را عامل اصلی کناره گیری وی از سمت قائم مقامی وزارت جهاد کشاورزی می دانند و معتقدند  استعفای وی به دلایل حضور در انتخابات مجلس و حتی بیماری تنها گمانه زنی است.

در همین حال روزنامه اعتماد در  ستون پیدا و پنهان صفحه سیاست خود در تاریخ 14 اردیبهشت ماه با عنوان "استعفای سینکی از قائم مقامی وزارت جهاد کشاورزی" نوشت:

"گفته مي شود حسن يونس‌‌سينكي، پس از حدوديكسال و نيم فعاليت در سمت قائم مقامي وزارت جهاد كشاورزي استعفاي خود را تقديم وزير جهاد كشاورزي كرده و فقط تا پايان ارديبهشت ماه در اين سمت خواهد بود. حسن يونس‌سينكي كه در اسفند ٩٢ با حكم حجتی به عنوان قائم مقام وزارت جهاد كشاورزي انتخاب شد، بنا به دلايلي استعفاي خود را به وزير كشاورزي ارايه كرده است. البته هنوز وزير اظهارنظري نسبت به پذيرش يا عدم پذيرش اين موضوع نداشته است.يك منبع آگاه پيش‌بيني كرد كه وي با استعفا از سمت خود براي كانديداتوري انتخابات مجلس ثبت‌نام خواهد كرد."
کد خبر 5a22cb44973848dab22b55d9cb014ff1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    1 0
    روغنی ها؛ خوش خوشونتون داره تموم میشه، برید نذارید استعفاش قبول بشه