صنایع غذایی> دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران از ارسال درخواست افزایش قیمت روغن به سازمان حمایت خبر داد و گفت: تولیدکنندگان روغن پس از ۲ سال درخواست افزایش قیمت دارند.


محمد قبله در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه انجمن روغن نباتی پس از دو سال درخواست افزایش قیمت روغن را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرده است، اظهارداشت: تولیدکنندگان روغن قول داده بودند تا اردیبهشت ماه امسال قیمت‌ها را افزایش ندهند اما در سال 94 تعرفه 3 درصدی بر روغن خام(سویا و آفتاب) و 6 درصد بر تعرفه واردات پالم گذاشته شده است که این موضوع هزینه هایی را به واحدهای تولیدی تحمیل کرده است.

 وی با بیان اینکه از سازمان حمایت درخواست کرده‌ایم تا اثرات این هزینه‌ها را بر قیمت تمام شده روغن مورد بررسی قراردهد، افزود: انجمن صنایع روغن نباتی ایران پبشنهادات مختلفی را به سازمان حمایت ارسال کرده است که امیدواریم سازمان مجوز قابل قبولی را برای افزایش قیمت ها صادر کند.

قبله اضافه کرد: دولت در روغن خام کیلویی 70 تومان مابه التفاوت، 3 درصد تعرفه روغن سویا و 6 درصد تعرفه پالم را به واحدهای تولیدی تحمیل کرده است.
کد خبر 5d0b537c140f48a19a547bd07185bd71

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =