صنایع غذایی> اقتصاد غذا - دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس 2017) از 22 تا 25 آبان در تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، هرمز مهبد، مدیر اجرایی «میتکس 2017» با بیان این خبر افزود: این نمایشگاه به‌عنوان تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه (Meatex) جهت تأمین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در بازارهای مصرفی کشورهای مسلمان جهان به‌خصوص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که هلدینگ تجارت فراسو برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته با نام تجاری «Meatex» است، خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه که شامل کلیه زنجیره صنایع غذایی، تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی می‌باشد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد. 
مهبد با اشاره به این‌که گروه‌های کالایی مرتبط با نمایشگاه در سه بخش صنعت، محصول و تجهیزات فروش حاضر خواهند شد، گفت: تولیدکنندگان انواع گوشت، محصولات فرآوری شده گوشتی (حلال)، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنی‌های مجاز برای تولید محصولات خام و فرآوری شده، انواع پوشش، فناوری ذبح، تجهیزات و ابزارهای برش، قطعه و ریز کردن، تنوری، سرخ، آب پز، بخارپز و دودی کردن، ماشین‌آلات و تجهیزات فراوری انواع محصولات پروتئینی و پوشش‌های طبیعی و مصنوعی از جمله حاضرین در این نمایشگاه خواهند بود. 
وی افزود: فعالان در زمینه سیستم‌ها، تجهیزات انجماد و خنک‌کننده‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات بسته‌بندی، سیستم‌های توزین و کنترل کیفیت مواد غذایی، اتوماسیون الکترونیکی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، سیستم‌ها و اتوماسیون صنعتی، فروش و اداری، تأسیسات، تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، فناوری اطلاعات و... از جمله دیگر مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه «میتکس» هستند. 


کد خبر 692cb087be5f40a2872f3ecf09b7a03b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =