خیلی از ما برگر دوست ها، علاقمندیم که محتویات ساندویچ مان را خودمان انتخاب کنیم. مثلا به جای اینکه بگوییم یک برگر اسموکی میخواهم و مابقی داستان را به سرآشپز بسپاریم، خودمان بگوییم برگرمان با چه نانی، چه پنیری و… سرو شود.
البته که این داستان کمی دردسرساز و وقت گیر است؛ اما فریکادل این مشکل را رفع کرده است و برگردوست ها این امکان را داده است که خودشان تصمیم بگیرند که ساندویچ شان شامل چه موادی باشد. کنجکاو شدید؟

برگرت رو شخصی سازی کن
فریکادل دارای ۲ شعبه است که شعبه اصلی در ساختمان ASP و شعبه دوم در خیابان جم تهران، حوالی خیابان مطهری واقع شده است. این فست فود با طراحی خاص خود که ترکیبی از دو رنگ زرد و سیاه است توجه خیلی ها را در این محدوده به خود جلب کرده است. دلیل جذابیت فریکادل هم نحوه سفارش غذا در آن است. شما باید پس از ورود با استفاده از دستگاه هایی که شبیه دستگاه های نوبت دهی در بانک هاست از روی منوی هوشمند آن محتویات برگر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ابتدا باید مشخص کنید مایل به صرف برگر گوشت هستید یا مرغ؟ دوست دارید برگرتان با نان سفید سرو شود یا جو و در مراحل بعد هم باید محتویات برگر را از روی همین منوی هوشمند انتخاب و سپس رسید را دریافت و مبلغ را پرداخت کنید. این همه داستان نیست می تواندی برای برگر خود اسم بگذارید و هر وقت خواستید فقط اسم برگرتان را بگویید.
اگر چه آماده شدن سفارش شما در حدود ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد؛ اما شیوه جالب سفارش برای بسیاری جذاب است. فضای فریکادل هم با ترکیبی از رنگ های زرد و سیاه طراحی شده است و میزها با فاصله نسبتا کم از هم چیده شده اند. برخورد کارکنان اما خوب است.



طعم معمولی یک برگر سفارشی
اگر چه مراحل ثبت سفارش برگر در فریکادل هیجان انگیز است؛ اما حقیقتا باید گفت که طعم برگرهای فریکادل در حد برگری های متوسط سطح شهر است. شاید اگر مدیران فریکادل در طراحی نحوه سفارش ابتکار به خرج نمی دادند، این برگری چیزی بیشتر از سایرین نداشت.
از لحاظ قیمت هم باید بگوییم که برگرهای فریکادل کمی گران تر از برگرهای متوسط سطح شهر است که خوب دلیل هم مشخص است، شما یک برگر سفارشی نوش جان می کنید.



آدرس: خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴، برج‌های آ اس پ.
تلفن: 88608738

کد خبر 6d8ad4ba603a43bea9722b692eba8f1c

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =