کشاورزی> بزرگ ترین مدال جمع حاضر در گردهمایی سراسری فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در زمان دفاع مقدس که به فرمان امام خمینی(ره) جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند، توصیف امام(ره) از جهادگران یعنی "سنگرسازان بی‌سنگر" بود.



محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز در آیین بیست و هفتمین گردهمایی سراسری فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: افزود: در این جمع افرادی حضور دارند که همرزمانشان به لقاءالله پیوستند و به فرمان امام در ضروری‌ترین زمان یعنی دفاع مقدس جام خودشان را ارزانی داشتند و تقدیم پروردگار کردند.

حجتی اظهار داشت: جهادگران جهاد سازندگی بدون اینکه خودشان پناهی داشته باشند هدف دشمن بودند و آن دستگاهی که روی آن سوار بودند تا بتوانند برای همرزمانشان سنگری بسازند مورد هدف دشمن بود.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس در خطوط مقدم جبهه حضور داشتند، گفت: آنها در نخستین ساعات خودشان را به خطوط مقدم می‌رساندند تا بتوانند برای همرزمانشان پناهگاهی در مقابل دشمن بسازند.

وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: بنابراین امام راحل، بزرگ ترین مدال یعنی توصیف سنگرسازان بی‌سنگر را به آنان ارزانی داشت و امیدواریم خداوند اجر همه اینها را بدهد.

به گزارش ایانا، در این گردهمایی، جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: جهاد کشاورزی با حضور بیش از 550 هزار رزمنده و جهادگر و تقدیم 3300 شهید، نقش بی بدیلی در مهندسی  رزمی 8 سال دفاع مقدس داشته که این افتخاری بزرگ برای  وزارت جهاد کشاورزی است.

بیست و هفتمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در سالن همایش های صدا وسیما با حضور سید حسن خمینی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از فرماندهان جهادی دوران دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین در این مراسم جمعی از فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد حضور داشتند و شخصیت هایی مانند حسن صالحی رییس سازمان شیلات و محمدعلی جوادی معاون مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی به سخنرانی و یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای جهاد سازندگی پرداختند.

منبع:ایانا
کد خبر 7c9049c15ba643b8b3cfcf9e4e83793d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =