مواد غذایی> بر اساس اطلاعاتی که اعضای کارگروه صادرات محصولات غذایی سرکنسولگری ایران در گوانجو ارائه کرده اند، کالاهایی که موفق به انجام بازرسی های لازم نشده یا با گواهی نامه مورد نیاز همراه نیستند، ممکن است، در چین توقیف یا بازگردانده شود.

رضا زبیب، دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، طی نامه ای به اتاق های بازرگانی‌ الزامات صادرات کالا به چین به ویژه محصولات غذایی را مورد اشاره قرار داد.

در نامه این مقام وزارت امور خارجه آمده است که کالاهایی که موفق به انجام بازرسی های لازم نشده یا با گواهی نامه مورد نیاز همراه نیستند، ممکن است در چین، توقیف یا بازگردانده شود. 

بر اساس اطلاعات واصله از کارگروه صادرات محصولات غذایی سرکنسولگری ایران در گوانجو، در کشور چین، کالاهایی که موفق به انجام بازرسی های لازم نشده یا با گواهی نامه مورد نیاز همراه نیستند، ممکن است، توقیف یا بازگردانده شوند. در عین حال ممکن است، از شروط صدور گواهینامه، بازرسی از کارخانه در کشور تولید کننده نیز باشد.

دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در ادامه نامه خود آورده است: چین طیفی از الزامات برچسب گذاری و بسته بندی دارد که به ویژه برای کالاهای مصرفی بسیار مهم است و در برخی موارد  کالاهایی که این شرایط را نداشته باشند، از ورود به چین منع می شوند.

 گزارش«الزامات صادرات کالا به چین با تمرکز بر محصولات غذایی» که حاوی طبقه بندی محصولات غذایی پرخطر، با خطر متوسط و کم خطر، مراحل و فرآیند ثبت در گمرک چین، اسناد ضروری برای مواد غذایی، مقررات جدید گمرک در سال 2022 و نحوه محاسبه مالیات محصولات است را از اینجا دریافت کنید.
کد خبر 7fb3ecbb815444b4b6c7df07984daa86

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =