می‌خواهیم این گزارش را با یک سوال شروع کنیم: به نظر شما بهترین فودکورت تهران کجاست؟. ممکن است در جواب خود نام  فودکورت‌هایی از شمال و جنوب و شرق و غرب تهران در ذهنتان تداعی شود. ولی زیاد عجله نکنید چرا که برای رسیدن به جواب صحیح باید اندکی منتظر بمانید. بهترین و متفاوت‌ترین فود‌کورت تهران هنوز افتتاح نشده است!. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با لیدوما متفاوت‌ترین فودکورت تهران آَشنا شوید.

حال اگر از شما سوال شود که یک فود‌کورت متمایز باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، پاسخ شما چه خواهد بود؟. قطعا در جواب‌های شما مواردی مانند تنوع در سبک رستوران‌ها و غذاها، وجود کافه، طراحی مدرن و شیک، وجود پارکینگ و مواردی از این دست خواهد بود، ولی قطعا به غافلگیری‌هایی که فود‌کورت لیدوما برای شما در نظر گرفته است تا به حال فکر نکرده‌اید.



آنچه خوبان همه دارند کافی نیست!
موقعیت مکانی: حدود ۱۰ فود‌کورت در تهران فعال هستند و اکثر آنها هم در محدوده شمال شهر واقع شده‌اند. در محدوده غرب شهر شاید نام چند فود‌کورت به ذهنتان برسد ولی فود‌کورتی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم علاوه بر اینکه در غرب تهران (شهرک غرب) واقع شده است متفاوت‌تر از سایر رقبای خود است.

دسترسی : فود‌کورت لیدوما در نزدیکی میدان صنعت واقع شده است. سطح دسترسی بسیار خوبی به اتوبان‌های اصلی تهران دارد و به زودی در نزدیکی آن ایستگاه مترو افتتاح خواهد شد. با وسیله شخصی هم به راحتی می‌توانید به لیدوما بیایید و هیچ گونه‌ نگرانی هم از بابت جای پارک، نداشته باشید. چرا که لیدوما با ۹ طبقه پارکینگ و ظرفیت بیش از هزار خودرو آماده پذیرایی از شما است.

لیدوما ، مرتفع ترین فودکورت پایتخت
محیط و فضای داخلی: فود‌کورت لیدوما به مساحت ۲۰۰۰ متر (که با ۳ رستوران مجزای دیگر به ۳۰۰۰ متر هم می‌رسد) در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده است و اولین «روف فودکورت» تهران است. ۱۰ آسانسور برای شما در نظر گرفته شده است تا به راحتی خود را به بام لیدوما برسانید. این فود‌کورت دو سالن مجزا هم در فضای باز دارد (روف گاردن) که در سرما و گرما فقط یک حس را به شما منتقل می‌کنند، حس راحتی.

تنوع در سبک: ۹ غرفه با سبک‌های مختلف در لیدوما قرار دارد و هر بخش طراحی سبک خود را دارد، حتی در طراحی میز و صندلی‌ها. از ایرانی تا مدیترانه‌ای، مکزیکی، ترکی، کافی شاپ و … . برندهای معتبر و معروفی از جمله کافه ویونا هم در این فودکورت حاضرند.

چشم انداز: فودکورت لیدوما، مرتفع‌ترین فود‌کورت پایتخت است با چشم انداز بی‌نظیر به تمام نقاط شهر و در تمام جهات. چرا که طبقه آخر لیدوما تماما در اختیار فود‌کورت و رستوران‌های آن است.

غافلگیری‌ها: چیزی که فودکورت لیدوما را از دیگر فودکورت‌های تهران و حتی ایران متمایز خواهد کرد، علاوه بر کیفیت بالا و چشم‌اندازی بینظیر، وجود غافلگیری‌هایی است که فعلا نمی‌توانیم در مورد آن به شما توضیح دهیم. چرا که قرار است سورپرایزی بزرگ برای میهمانان و مشتریان باشد. فقط در این حد بگوییم، اتفاقاتی که قرار است برای شما در فود‌کورت لیدوما بیافتد را در جای دیگری تجربه نکرده‌اید.

شاید فقط ۱۰ طبقه از سطح تهران فاصله بگیرید ولی اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که تنها می‌توانستید در هزاران کیلومتر دورتر از این مکان و در کشورهای اروپایی و امریکایی تجربه کنید. آمدن به فود‌کورت لیدوما همانند یک سفر رویایی برای شما خاطره خواهد ساخت.

گردهمایی حرفه‌ای‌ها
با توجه به هدفی که مدیریت برای این فودکورت در نظر گرفته است، این مکان قرار است مملو از حرفه‌ای‌ها باشد. بهترین مکان و موقعیت برای برندهایی که مدعی بهترین بودن در سبک خودشان هستند. چرا که از هر سبک تنها یک نماینده در لیدوما وجود دارد.

این فود‌کورت یک بخش VIP با چشم اندازی خیره کننده دارد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری قرارهای کاری، تولدها و یا دورهمی‌های خاص میهمانان خاص پسند شما خواهد بود. وجود سه رستوران مجزای دیگر در کنار فود‌کورت دست شما را بازتر می‌گذارد و در یک کلام می‌توان گفت مجموعه فود‌کورت لیدوما از پس هر سلیقه‌ای بر میاید.

قطعا فود‌کورت لیدوما تجربه‌ای بیش از یک غذا خوردن ساده خواهد بود. بدون شک اگر شما هم از طرفداران غذا و رستوران با چاشنی تفریح و غافلگیری هستید این سوال برایتان به وجود می‌آید که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد؟ تا کی برای رفتن به فود‌کورت لیدوما و دیدن شگفتانه‌هایش باید صبر کرد؟
کد خبر 821ef73229e849f69f174d9eeca10e41

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =