وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای خطاب به سرافراز، رئیس جدید سازمان صدا و سیما، خواستار ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی در آن رسانه شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای خطاب به سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای ایران خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های موجود سازمان صدا و سیما شد.

بر پایه این گزارش، در این نامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تولید و پخش برنامه‌های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و تشکر از این سازمان در راه‌اندازی برنامه‌های ترویجی بخش کشاورزی شبکه بازار عنوان شده: تولید و ارائه برنامه‌های آموزشی، کاربردی و به‌روزرسانی دانش فنی و تخصصی بهره‌برداران و تولیدکنندگان کشاورزی تأثیر به‌سزایی در افزایش بهره‌وری بخش و تأمین امنیت غذایی در کشور دارد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبات فعال در امور زراعی، باغی، شیلاتی، دام، طیور و... از پخش آزمایشی چهارساعته برنامه کشاورزی در شبکه بازار شده است.

در بخش پایانی نامه با اشاره به آیین‌نامه اجرایی ماده (18) قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تفاهم‌نامه مشترک و همچنین سیاست‌های آن سازمان در ساماندهی بهینه و مطلوب شبکه‌های موجود، وزیر جهاد کشاورزی خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت موجود در سازمان صدا و سیما شده است.

منبع:ایانا
کد خبر 877058641f17441cbf7e0e7a140dac25

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =