اقتصاد غذا - جدیدرترین گمانه زنی ها درخصوص انتصابات محمد شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تغییرات چند معاون در اوایل مهرماه است.

برخی منابع آگاه در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، از انتصاب حسن یونس سینکی به سمت قائم مقام وزیر و معاون امور اقتصادی و بازرگانی خبر می دهند. آنها دلیل تاخیر در انتصاب سینکی با توجه به روابط نزدیکش با وزیر را حضور در سفر حج عنوان کردند.
بنا بر اطلاعات به دست آمده حضور سید ضیا الدین شجاعی برهان معاون اداری، مالی و امور مجلس وزارت بازرگانی در زمان وزارت شریعتمداری در دولت اصلاحات به سمت معاون امور حقوقی و مجلس تقریبا نهایی شده است و به نظر می رسد طی روزهای آینده حکم وی از سوی وزیر امضاء می شود.
همچنین خبر می رسد حضور مهدی اصفهانی قائم مقام سابق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و عضو هیات مدیره اسبق شرکت بازرگانی دولتی ایران  در سمت معاونت وزیر و ریاست سازمان حمایت با توجه به قطعی شدن عدم حضور سید محمود نوابی نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.
حضور محسن بهرامی ارض اقدس که در دولت یازدهم به عنوان مشاور شریعتمداری جلسات ستاد تنظیم بازار را هدایت می کرد و سمت مدیریتی دیگری را برعهده نداشت به عنوان رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز بسیار محتمل است. البته برخی شنیده ها نیز حاکی از حضور حسین ساروخانی مشاور و بازرس ویژه شریعتمداری در زمان حضورش در وزارت بازرگانی به سمت رییس کل سازمان توسعه تجارت حکایت دارد.
صادق نجفی رئیس اسبق سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی  نیز جدی ترین گزینه معاونت وزیر و ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است.

کد خبر 8d171b2822de403388565a24a49f0af2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =